Wat doe ik fout? K-trains Vectron en andere vraag

Plaats hier alle andere onderwerpen welke niet in de onderstaande forums.
BravoEcho
5
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 5 keren

Wat doe ik fout? K-trains Vectron en andere vraag

Bericht door BravoEcho »

Hallo Allemaal,

Meer dan een jaar geleden de Vetron gekocht, mijn toemalige pc kon haar grafisch niet aan. Inmiddels nieuwe pc met krachtige game prestaties, dus daar ligt het niet aan. Routes gedownload en de Vectron.

Ik blijf de fout krijgen wanneer de ik de panto wil activeren hij een stoormelding geeft en de panto weer laat zakken. Alles nagekeken ( alle beschikbare panto configuraties geprobeerd ) maar ik blijf het houden....

2e laptop gepakt en op youtube instructie filmpjes - zowel in het Engels als Duits - bekeken en gelijktijdig uitgevoerd. Alles gaat goed totdat de panto geselecteerd wordt. De hele dag geprobeerd, nog gee centimeter gereden. Wat doe ik fout??

Vraag 2, ik zag op de HSl Zuid dat ik op Antwerpen Centraal geen spoor heb liggen. Ik denk dat dit het " Tramway track " content is, maar deze staat op simtogether en die is ( op het moment ) uit de lucht, kan hem via google nergens anders vinden, iemand een idee?

Ik hoor graag van jullie,

Cheers,

Bart

MickaR
3
Gegeven waarderingen: 4 keren
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Wat doe ik fout? K-trains Vectron en andere vraag

Bericht door MickaR »

Je moet eerst je stroom afnemer kiezen door CTRL+P te doen, daarna in het scherm rechts de voltage aanklikken.

In de echte vectron pakt hij dit gewoon automatisch maar helaas is dat hier niet het geval.
Twitch: MRRailNL

Terug naar “Algemeen”