Scenario bouwen werkt niet goed

Hier vind je alle onderwerpen over scenario's die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Kevinolova
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Scenario bouwen werkt niet goed

Bericht door Kevinolova »

Hallo,

Ik ben momenteel bezig met een scenario te bouwen op Randstad West v1.5 waarbij je met een VIRMm Flow van Haarlem naar Den Haag HS moet rijden. Het is een standard scenario en daarbij heb ik gebruik gemaakt van een de rolling start optie. Die werkt.
Ik heb in de Timetable View heb ik precies het goede neergezet (load/unload passengers op de tussenliggende stations). Hierbij heb ik zelf alle tijden naar mijn wensen aangepast. Als ik het scenario start, is in de Task view alleen de eerste stop inbegrepen, waarbij de aangegeven stoptijd ook gewoon is teruggedrongen van 2 minuten (zelf beslist) naar 35 seconden (minimaal). Nadat ik die stop heb gemaakt, zegt TS dat het scenario klaar is, terwijl in de Timetable View in de scenario editor dat niet zo is. Weet iemand hoe dit kan?

Ik heb meerdere scenario's gemaakt op dezelfde manier en daar ging het wel goed. :smile:

Marklin
5
Gegeven waarderingen: 2751 keren
Ontvangen waarderingen: 3080 keren

Re: Scenario bouwen werkt niet goed

Bericht door Marklin »

Hoe ziet jou opdrachten lijstje er dan uit, ofwel laat eens een knipsel zien of daar iets valt te ontdekken? :wink:
Afbeelding

Prettige reis!

Terug naar “Scenario's”