Tijd om een GROTE DANK uit te spreken!!

Plaats hier alle andere onderwerpen welke niet in de onderstaande forums.
SimKing
5
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 22 keren

Tijd om een GROTE DANK uit te spreken!!

Bericht door SimKing »

Beste trainsimmers,

2 jaar geleden stond ik op een perron om een overstap te maken en met de Trainsim World trein verder te reizen.
De reis bevalt me tot nu goed, alleen mis ik op 1 route na het mooie Nederlandse spoornet in TSW.
Ik heb daarom een tussenstop gemaakt om weer over te stappen naar de Train Simulator Classic trein.

Sinds het begin van deze reis ben ik zoveel ontzettend moois tegengekomen, wat men de afgelopen jaren allemaal nog verder heeft uit en opgebouwd.
Het is echt genieten van dit alles.

En daarbij komt ook nog eens het feit dat het overgrote deel zomaar belangeloos en gratis ter download wordt gesteld.
We mogen met z'n allen daarom wel eens even een moment hierbij stil staan met het feit, dat we een mooie Trainsim NL community hebben!

Ik vind het daarom hoogste tijd om eens iedereen HEEL HARTELIJK TE BEDANKEN, die zijn steentje hieraan heeft bijgedragen om dit alles mogelijk te maken.
Ontwerpers, bouwers, adviseurs, repainters, etc., etc....

Ook deze site DutchSims en het reeds opgeheven SimTogether verdienen alle lof voor hun communicatie, support, downloads, tijd en moeite!
Dank dat jullie dit zo opgezet hebben.

Hartelijke groet,
SimKing
Deze gebruikers waarderen SimKing voor dit bericht (totaal 18):
MarklinjoukiedenisJuraRubku_NLBlije ComputerNielsjuh007stoker1952jpvdveerLouke1968mkasthijs en 8 andere gebruikers

Terug naar “Algemeen”