60 jaar Plan V manifestatie op 31 mei 2026

Toch even over wat anders hebben dan treinen? Plaats het hier.
kph
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 apr 2020, 12:16
6
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 28 keren

60 jaar Plan V manifestatie op 31 mei 2026

Bericht door kph »

De NVBS meldt op haar website:

"95 jaar NVBS en 60 jaar Plan V

Op zondag 31 mei 2026 staat station Amersfoort in het teken van een bijzonder dubbel jubileum. De NVBS viert dit jaar haar 95-jarig bestaan en tegelijk is het zestig jaar geleden dat de iconische treinserie Plan V in dienst kwam. Samen met de Karel Foundation wordt dit groots gevierd door de NVBS."

Aanwezig zijn de drie nog rijdende plan V's: de 466 van de Karel Foundation, de 876 van het Spoorwegmuseum en de 904 van de Stichting 2454 Crew.

Alle informatie staat op volgend webadres: https://nvbs.com/activiteit/95-jaar-nvb ... 31mei2026/

groet,
kees.
Deze gebruikers waarderen kph voor dit bericht (totaal 4):
MarklinmkasthijsRoyKevinolova

nairolf1985
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 jan 2021, 13:51
5
Gegeven waarderingen: 7 keren
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 60 jaar Plan V manifestatie op 31 mei 2026

Bericht door nairolf1985 »

Was een heel leuk event om bij aanwezig te zijn geweest.

mvdm
Berichten: 22
Lid geworden op: 16 feb 2021, 20:05
5
Gegeven waarderingen: 7 keren
Ontvangen waarderingen: 16 keren

Re: 60 jaar Plan V manifestatie op 31 mei 2026

Bericht door mvdm »

Het was zeker een leuke event. Mooi dat dit nog mogelijk is.

Gebruikersavatar
OVdoorNederland
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 mei 2020, 20:03
6
Gegeven waarderingen: 40 keren
Ontvangen waarderingen: 79 keren

Re: 60 jaar Plan V manifestatie op 31 mei 2026

Bericht door OVdoorNederland »

Voor wie het gemist heeft, of nog even na wil genieten. :halo:

Deze gebruikers waarderen OVdoorNederland voor dit bericht:
Marklin

Terug naar “Praathoek”