Christrains groene VIRM
Moderator: Rubku_NL
-
jeremy_tele
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Christrains groene VIRM
Goede avond iedereen. Toen ik een video van Koplopermau ging kijken , ging hij rijden van Haarlem naar Den Haag HS met een groene VIRM. Maar een vraag? Heeft de groene VIRM geen pijltjes op de deuren ? In het echt wel? In zijn video heeft hij wel pijltjes in zij TS. In mijn TS is dat niet zo.
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 6
- Gegeven waarderingen: 888 keren
- Ontvangen waarderingen: 1840 keren
Re: Christrains groene VIRM
Dat deze niet heeft, komt door dat Chris deze al bijna 10 jaar geleden heb gemaakt en dus in de versie zo als die toen rond reed.
De laatste jaren hebben er een aantal veranderingen plaats gevonden waar onder andere deze pijlen zijn toegevoegd
De laatste jaren hebben er een aantal veranderingen plaats gevonden waar onder andere deze pijlen zijn toegevoegd
-
jeremy_tele
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Maar in de laatste paar updates, zijn de pijltjes wel gehaald? Wanneer ik hem gebruik zie ik geen pijltjes..
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 6
- Gegeven waarderingen: 888 keren
- Ontvangen waarderingen: 1840 keren
Deze heeft versie is er ook niet geweest, allen zo als die was in het begin.
-
MichaelO
- 6
- Gegeven waarderingen: 565 keren
- Ontvangen waarderingen: 532 keren
De Groene VIRM heeft altijd witte pijlen op de deuren gehad
Zie deze foto van de 1e dag van inzet op 20 september 2014, tijdens 175 jaar spoor.

Zo te zien zijn de pijlen inderdaad ergens verdwenen in een update, want ik zie ze hier wel zitten in een video, van Rob zelf toevallig, van 10 jaar geleden
Zie deze foto van de 1e dag van inzet op 20 september 2014, tijdens 175 jaar spoor.

Zo te zien zijn de pijlen inderdaad ergens verdwenen in een update, want ik zie ze hier wel zitten in een video, van Rob zelf toevallig, van 10 jaar geleden
- Deze gebruikers waarderen MichaelO voor dit bericht:
- Rubku_NL