Misschien wel leuk voor onze Nederlandse routes

Trouwens geen idee wie of wat de maker is maar vond het wel leuk om te delen.
Ze zijn al een aardig eind gezien dit bericht:
Precies en dat is 99 % die geen toestemming geven, en hetgeen erbij word vermeld zijn uitvluchten om het schoon te praten met in het achterhoofd dat ze er niet mee instemmen.
In Nederland misschien; daarbuiten niet. Enkele voorbeelden waar routes met verschillende startcoordinaten, van verschillende bouwers en met uiteenlopende bouwstijlen op een succesvolle manier gecombineerd zijn:
Twee personen worden in dit stukje specifiek genoemd: Martin Masterson en Iain Mackay. Iain Mackay zit achter Suburban Glasgow (recent op Steam uitgekomen, en nu opnieuw samengevoegd met andere Schotse routes). Via deze Facebookpagina kun je contact met hem opnemen: https://www.facebook.com/SuburbanGlasgow. Ook is er een website http://www.suburban-glasgow.co.uk/ en emailadres iain.mackay AT suburban-glasgow.co.uk. Hij zegt op zijn website that "I have a very limited scope to perform merges for routes outside the Glasgow area. Again, get in touch if you want to discuss this.", dus zal misschien wel wat informatie willen verschaffen.I don’t understand how route merging works in detail, but basically it seems to involve applying an algorithm to the child route that amends all its ‘bin’ files to instruct the 3d assets and lofts etc to align themselves to the parent route’s starting point. It also requires the child route’s terrain textures to be swapped for the nearest equivalents in the parent route’s pallet. That all sounds so simple, but I’m very aware that it took Iain and Martin hours and hours to set up, do, and snag resolve. They did a fantastic job. Iain is one of our heroes.
The easy bit was deciding where the parent and child boundary would be. RDC had detailed scenery to Whiteball tunnel but track only beyond, and SWE to R had scenery from the tunnel to Bristol, Bath and Reading. RDC and SWE-R track was remarkably well aligned at the East portal; a matter of a metre or so vertically and not much more horizontally. The curve at the east portal was used to resolve the difference in track centre distance between the two track rules, and the change in track from DTG Riviera Line to JT SWE takes place in the dark of the tunnel. With new scenery on the eastwards bank down towards Taunton, the boundary was successfully blended in.
Hey ja, dat ben ik geweest.