EZY Gleisinfrastruktur installeren
Moderator: Rubku_NL
-
herman1943
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 20 sep 2021, 08:38
- 4
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
EZY Gleisinfrastruktur installeren
Ik heb Nederlandse EZY sporenset en EZY gleisinfrastruktur-set_V1_3.zip
maar als ik EZY Gleisinfrastruktur wil installeren geeft hij een fout melding
is dat programma fout? wat te doen?
Herman Schipda1m
maar als ik EZY Gleisinfrastruktur wil installeren geeft hij een fout melding
is dat programma fout? wat te doen?
Herman Schipda1m
-
Kcalk_04
- Berichten: 577
- Lid geworden op: 18 feb 2023, 22:47
- 3
- Locatie: Heerenveen
- Gegeven waarderingen: 1030 keren
- Ontvangen waarderingen: 290 keren
Re: EZY Gleisinfrastruktur installeren
Het is handig om de foutmelding ook te vermelden, op basis daarvan kunnen wij u beter helpen.
-
Giesbert
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 06 mei 2020, 10:33
- 6
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: EZY Gleisinfrastruktur installeren
Goedemiddag, dit probleem heb ik ook.
Kreeg de volgende (fout)melding: kan C:\Program Files(x86)\Steam\Stemapps\common\Railworks\Assets NIET VINDEN. Heel vreemd maar die is er wel!
Kreeg de volgende (fout)melding: kan C:\Program Files(x86)\Steam\Stemapps\common\Railworks\Assets NIET VINDEN. Heel vreemd maar die is er wel!
-
Rubku_NL
- Download Manager
- Berichten: 1704
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 6
- Locatie: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 850 keren
- Ontvangen waarderingen: 1788 keren
Re: EZY Gleisinfrastruktur installeren
Om een lang verhaal kort te maken: als je die foutmelding ziet, betekent dit dat je de originele sporen van EZY niet correct hebt geïnstalleerd of niet hebt bijgewerkt.
De sporen van EZY worden geleverd in een .zip-bestand, waarin je een .rwp-bestand vindt.
Om het .rwp-bestand te installeren, open je het gewoon met 7-Zip of WinRAR.
Plaats vervolgens de map “assets” in je Railworks-map – niet “assets” binnen “assets”.
De sporen van EZY worden geleverd in een .zip-bestand, waarin je een .rwp-bestand vindt.
Om het .rwp-bestand te installeren, open je het gewoon met 7-Zip of WinRAR.
Plaats vervolgens de map “assets” in je Railworks-map – niet “assets” binnen “assets”.
- Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
- Kcalk_04
-
Kcalk_04
- Berichten: 577
- Lid geworden op: 18 feb 2023, 22:47
- 3
- Locatie: Heerenveen
- Gegeven waarderingen: 1030 keren
- Ontvangen waarderingen: 290 keren
Re: EZY Gleisinfrastruktur installeren
Hoe ik de originele vraag las was dat het installeren van de originele EZY gleisset niet goed ging. Daarom vroeg ik om de foutmelding. In het geval dat de NL set niet lukt is het inderdaad 99% van de tijd dat de originele sporen niet goed geinstalleerd zijn.
-
Marklin
- Berichten: 5184
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 6
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 2881 keren
- Ontvangen waarderingen: 3139 keren
Re: EZY Gleisinfrastruktur installeren
Ja, dus eerst de originele EZY installeren door rechts op het rwp bestand te klikken en kies dan "'kopiëren naar" wat er met 7-zip in het geval van jou zo uit moet zien als blauw weergegeven:

En dan de Nederlandse EZY als .exe zijnde.

En dan de Nederlandse EZY als .exe zijnde.
-
Rubku_NL
- Download Manager
- Berichten: 1704
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 6
- Locatie: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 850 keren
- Ontvangen waarderingen: 1788 keren
Re: EZY Gleisinfrastruktur installeren
de EZY kan je idd op die manier doen.
De NL versie moet je gewoon als een .exe uitvoeren gezien er wat zaken gecontroleerd worden zo dat je de juiste versie heb, en er wat met de bestanden gedaan moet worden. Dus de .exe op de zelfde manier is een dikke NO-GO!
De NL versie moet je gewoon als een .exe uitvoeren gezien er wat zaken gecontroleerd worden zo dat je de juiste versie heb, en er wat met de bestanden gedaan moet worden. Dus de .exe op de zelfde manier is een dikke NO-GO!
-
Marklin
- Berichten: 5184
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 6
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 2881 keren
- Ontvangen waarderingen: 3139 keren
Re: EZY Gleisinfrastruktur installeren
Oja had even een RWP in mijn achterhoofd met de NL EZY maar dat is een .exe en gaat uiteraard niet, heb het even gewijzigd! 

