EZY Gleisinfrastruktur installeren

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.

Moderator: Rubku_NL

herman1943
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2021, 08:38
4
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

EZY Gleisinfrastruktur installeren

Bericht door herman1943 »

Ik heb Nederlandse EZY sporenset en EZY gleisinfrastruktur-set_V1_3.zip
maar als ik EZY Gleisinfrastruktur wil installeren geeft hij een fout melding
is dat programma fout? wat te doen?
Herman Schipda1m

Gebruikersavatar
Kcalk_04
Berichten: 577
Lid geworden op: 18 feb 2023, 22:47
3
Locatie: Heerenveen
Gegeven waarderingen: 1030 keren
Ontvangen waarderingen: 290 keren

Re: EZY Gleisinfrastruktur installeren

Bericht door Kcalk_04 »

Het is handig om de foutmelding ook te vermelden, op basis daarvan kunnen wij u beter helpen.
Mijn scenariopagina: hier

Afbeelding

Gebruikersavatar
Giesbert
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 mei 2020, 10:33
6
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: EZY Gleisinfrastruktur installeren

Bericht door Giesbert »

Goedemiddag, dit probleem heb ik ook.
Kreeg de volgende (fout)melding: kan C:\Program Files(x86)\Steam\Stemapps\common\Railworks\Assets NIET VINDEN. Heel vreemd maar die is er wel!

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 1704
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
6
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 850 keren
Ontvangen waarderingen: 1788 keren

Re: EZY Gleisinfrastruktur installeren

Bericht door Rubku_NL »

Om een lang verhaal kort te maken: als je die foutmelding ziet, betekent dit dat je de originele sporen van EZY niet correct hebt geïnstalleerd of niet hebt bijgewerkt.

De sporen van EZY worden geleverd in een .zip-bestand, waarin je een .rwp-bestand vindt.

Om het .rwp-bestand te installeren, open je het gewoon met 7-Zip of WinRAR.

Plaats vervolgens de map “assets” in je Railworks-map – niet “assets” binnen “assets”.
Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
Kcalk_04
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Kcalk_04
Berichten: 577
Lid geworden op: 18 feb 2023, 22:47
3
Locatie: Heerenveen
Gegeven waarderingen: 1030 keren
Ontvangen waarderingen: 290 keren

Re: EZY Gleisinfrastruktur installeren

Bericht door Kcalk_04 »

Hoe ik de originele vraag las was dat het installeren van de originele EZY gleisset niet goed ging. Daarom vroeg ik om de foutmelding. In het geval dat de NL set niet lukt is het inderdaad 99% van de tijd dat de originele sporen niet goed geinstalleerd zijn.
Mijn scenariopagina: hier

Afbeelding

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 5184
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
6
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 2881 keren
Ontvangen waarderingen: 3139 keren

Re: EZY Gleisinfrastruktur installeren

Bericht door Marklin »

Ja, dus eerst de originele EZY installeren door rechts op het rwp bestand te klikken en kies dan "'kopiëren naar" wat er met 7-zip in het geval van jou zo uit moet zien als blauw weergegeven:
Afbeelding
En dan de Nederlandse EZY als .exe zijnde. :wink:
Afbeelding

Prettige Reis!

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 1704
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
6
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 850 keren
Ontvangen waarderingen: 1788 keren

Re: EZY Gleisinfrastruktur installeren

Bericht door Rubku_NL »

de EZY kan je idd op die manier doen.

De NL versie moet je gewoon als een .exe uitvoeren gezien er wat zaken gecontroleerd worden zo dat je de juiste versie heb, en er wat met de bestanden gedaan moet worden. Dus de .exe op de zelfde manier is een dikke NO-GO!
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 5184
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
6
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 2881 keren
Ontvangen waarderingen: 3139 keren

Re: EZY Gleisinfrastruktur installeren

Bericht door Marklin »

Oja had even een RWP in mijn achterhoofd met de NL EZY maar dat is een .exe en gaat uiteraard niet, heb het even gewijzigd! :wink:
Afbeelding

Prettige Reis!

Terug naar “Vragen”