DTS_NL\Locomotieven - crash?

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.

Moderator: Rubku_NL

jpvdveer
6
Gegeven waarderingen: 177 keren
Ontvangen waarderingen: 153 keren

DTS_NL\Locomotieven - crash?

Bericht door jpvdveer »

Goedemorgen allen. Vraagje - bij het spelen van viewtopic.php?f=125&t=4985&p=34835&hili ... 273#p34835 krijg ik een OOM error. Bij inspectie van de log lijkt het probleem hem in DTS_NL\locomotieven\RailVehicles\xSG3\ te zitten (zie screenshot van de log). Zou iemand kunnen kijken of, op basis van de meest recente versie van het pakket van Rob Zeeland viewtopic.php?t=1848 dit probleem ook optreedt? Op die manier kan ik kijken of het probleem aan mijn kant ligt. Herinstallatie van het pakket / cache legen heeft geen soelaas geboden. Alvast bedankt!

Afbeelding

Rob_zeeland
5
Gegeven waarderingen: 335 keren
Ontvangen waarderingen: 757 keren

Re: DTS_NL\Locomotieven - crash?

Bericht door Rob_zeeland »

Dat is wel vervelend als je zo'n melding krijg.. maar ik kan je er niet mee helpen.. mocht het aan de metro van mij liggen dan ga ik zeker kijken of ik het kan oplossen, maar heb ze al vaker voor bij zien komen en nog geen meldingen over gezien. Rubku reed pas een scenario in een stream waar ook de metro in zat en die deed het prima.. weet even niet of het het zelfde scenario was.

Terug naar “Vragen”