Gezeur met scenario NONL

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.

Moderator: Rubku_NL

CoraVLC
2
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Gezeur met scenario NONL

Bericht door CoraVLC »

Hoi, Ik heb een scenario gebouwd waarin de speler IC 733 rijdt van Almere naar Groningen met ICNG (naar het aankomende wijzigingsblad van 14 juni)

Echter bij het rijden tussen Zwolle en Assen krijgt de speler meermaals te maken met onterechte rode seinen welke na het gebruik van tab dan alsnog op groen springen. De plekken zijn Dedemsvaart (overloopwissels tussen Staphorst en Zwolle), Meppel (uitrijder richting Hgv) en Hoogeveen uitrijder richting Beilen.

Ik zit op 7.0b met alle patches eroverheen gegooid volgens mij. Nou moet ik wel toegeven dat ik pas gister na het weer tegenkomen van deze seinen mijn seinenpakket geupdate heb naar de nieuwste versie van COHA. Wat ik echter wel raar vind is dat de speler tussen Almere en Zwolle nergens last van heeft (zelfs voordat ik mijn seinenpakket had geupdate) en ik alle kruisende AI treinen gecontroleerd heb en nergens zie ik een rijweg die de speler op deze plekken onbedoeld kruist. Ik ben een beetje ten einde raad want ik wil dit scenario wel graag gaan publiceren. Zo ver ik weet heb ik dit probleem niet op andere routes. Is TS:C gewoon aan het klieren of zit het probleem tussen de stuurtafel en de stoel :sweat_smile:

Edit: Net even snel getest en in een QD staat het sein bij Dedemsvaart gewoon veilig, nog niet getest in het scenario zelf omdat dat een uur werk is om dat sein te testen of het nu werkt en daar heb ik nog even geen tijd voor.
Voorstander van de 700 Rotterdam-Groningen

Rubku_NL
Download Manager
6
Gegeven waarderingen: 832 keren
Ontvangen waarderingen: 1733 keren

Re: Gezeur met scenario NONL

Bericht door Rubku_NL »

Gaat er een trein voor je uit, gezien dit soms het probleem kan zijn dan seinen niet bij willen komen.

Ik ga er vanuit dat je alle andere benodigdheden incl. alle treinen & repaints up-to-date heb
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

CoraVLC
2
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Bericht door CoraVLC »

Nee er rijdt niks voor de speler uit. Alle treinen zijn up to date ja geloof ik. Alleen de 633 achter de speler aan maar die vertrekt pas na de speler en gaat bij Meppel rechtdoor dus dan zou hij geen rood in Hoogeveen moeten geven. Kan altijd de 633 eruit slopen om te zien of dat nog effect heeft. Wat betreft benodigdheden, ik mag hopen van wel heb hem zelf gemaakt :P
Voorstander van de 700 Rotterdam-Groningen

Rubku_NL
Download Manager
6
Gegeven waarderingen: 832 keren
Ontvangen waarderingen: 1733 keren

Bericht door Rubku_NL »

mm dan durf ik het zo 123 niet te zeggen.

wellicht dat @mkasthijs de bouwer van de route nog een idee heeft.
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Terug naar “Vragen”