Echter bij het rijden tussen Zwolle en Assen krijgt de speler meermaals te maken met onterechte rode seinen welke na het gebruik van tab dan alsnog op groen springen. De plekken zijn Dedemsvaart (overloopwissels tussen Staphorst en Zwolle), Meppel (uitrijder richting Hgv) en Hoogeveen uitrijder richting Beilen.
Ik zit op 7.0b met alle patches eroverheen gegooid volgens mij. Nou moet ik wel toegeven dat ik pas gister na het weer tegenkomen van deze seinen mijn seinenpakket geupdate heb naar de nieuwste versie van COHA. Wat ik echter wel raar vind is dat de speler tussen Almere en Zwolle nergens last van heeft (zelfs voordat ik mijn seinenpakket had geupdate) en ik alle kruisende AI treinen gecontroleerd heb en nergens zie ik een rijweg die de speler op deze plekken onbedoeld kruist. Ik ben een beetje ten einde raad want ik wil dit scenario wel graag gaan publiceren. Zo ver ik weet heb ik dit probleem niet op andere routes. Is TS:C gewoon aan het klieren of zit het probleem tussen de stuurtafel en de stoel
Edit: Net even snel getest en in een QD staat het sein bij Dedemsvaart gewoon veilig, nog niet getest in het scenario zelf omdat dat een uur werk is om dat sein te testen of het nu werkt en daar heb ik nog even geen tijd voor.