Suggestie: Repaints aan soundmods koppelen

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.

Moderator: Rubku_NL

Danddddzzz
6
Gegeven waarderingen: 91 keren
Ontvangen waarderingen: 53 keren

Suggestie: Repaints aan soundmods koppelen

Bericht door Danddddzzz »

Hallo beste leden van Dutchsims.nl! Ik heb even een vraagje of eigenlijk meer een suggestie.

Ik maak graag gebruik van repaints en van soundmods die hier te downloaden zijn. Nu merk ik dat als ik een repaint installeer van bijvoorbeeld de Christrains GTW waar ik ook de [DEC] soundmod voor gebruik, dat de repaint de originele geluiden van Christrains gebruikt, in plaats van de soundmods. Nu weet ik wel dat je de .bin bestanden kan aanpassen door \Audio\ te veranderen in \[DEC]Audio\, maar dit werkt niet altijd, want één typefoutje en je hebt gelijk geen geluid meer, ook moet je hiervoor best wel wat ervaring hebben met TS Tools om dit te doen.

Mijn suggestie is: Kan de maker van de repaint niet ervoor zorgen dat een repaint de geluidsbestanden van een soundmod kan overnemen, mocht dat het geval zijn?

Alvast bedankt!

Oh en nu ik toch bezig ben, heb ik even een tip voor de [DEC] GTW soundmod en speciaal voor de elektrische variant. Het is een mooie soundmod waar ik zeer blij mee ben, maar het motorgeluid als je optrekt is niet helemaal zo als het moet zijn.
Geniet altijd van het leven en van de ritten die je maakt.
Always enjoy life and enjoy the services you drive.

Terug naar “Vragen”