Train Simulator Classic (2025)

Volg het laatste nieuws, aankondigingen etc. voor en door de community.
Rubku_NL
Download Manager
5
Gegeven waarderingen: 672 keren
Ontvangen waarderingen: 1318 keren

Bericht door Rubku_NL »

Nu beschikbaar!

Afbeelding
Al meer dan 15 jaar de ultieme spoorweghobby! Van historische stoomlocomotieven tot moderne hogesnelheids- en zware goederentreinen en routes van over de hele wereld: Train Simulator Classic is de simulatie gemaakt door spoorwegliefhebbers voor spoorwegliefhebbers.

Train Simulator Classic neemt je mee naar drie continenten, met meer dan 400 km aan gedetailleerde, realistische routes. Bestuur zware goederentreinen op de uitdagende Saluda Grade in de VS, vervoer passagiers en vracht langs de historische Hochrheinbahn in Duitsland en breng passagiers van de havensteden Dover en Ramsgate aan het Engelse Kanaal naar de hoofdstad Londen.

Bestuur treinen die officieel zijn gelicentieerd door de maatschappijen. Rijd met varianten van Southeastern's Class 465, 375 en 395 op de Chatham Main Line, neem Deutsche Bahn's BR111 en BR189 van Konstanz naar Villingen of rij over de Saluda Grade in Norfolk Southern's EMD SD40-2's en GP35's. Maak kennis met realistische seininstallaties, authentieke rembedieningen en levensechte weersomstandigheden terwijl je een ervaren machinist wordt in 25 carrièremodus-scenario's, of gebruik Quick Drive om met de treinen van jouw keuze te rijden waar je maar wilt.

Gebruik de Train Simulator Editor om levendige werelden te bouwen met uitgebreide tools. Creëer je eigen route of scenario en start een dienst met je favoriete locomotief.

Meer info is te vinden op Steam:
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Lupin
2
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 21 keren

Re: Train Simulator Classic (2025)

Bericht door Lupin »

Yup automatisch door Steam gedownload vanavond.
Enige wat ik er van merk is een andere achtergrond in het hoofdmenu :stuck_out_tongue:

En uhh nu last van lichte screen tearing, maar dan zou ook nog kunnen komen door de kernel update van gisteren. Moet ik nog eens induiken.

Marklin
5
Gegeven waarderingen: 2552 keren
Ontvangen waarderingen: 2903 keren

Re: Train Simulator Classic (2025)

Bericht door Marklin »

Ja oa. een core update kreeg ik ook, en volgens mij zit er een nieuwe route bij genaamd Long Island Rail Road, d.w.z. die heeft de datum van update.
En dit met een ...\RailWorks\Assets\DTG\LIRR\assets map van 1.91 GB. (beide met .ap extensie)
Waar zouden wij dit aan verdient hebben, tenminste als jullie hem ook hebben dus zonder hem te kopen? :wink:

Zie knipsel:
Afbeelding

Edit/

Hmm, ik snap het even niet want Hier staat vermeld dat het Copyright Dovetail Games 2022 heeft.
Zou het kunnen zijn dat ik hem onwetend al 3 jaar heb en nu een update is? :thinking:
Afbeelding

Prettige reis!

Terug naar “Nieuws”