Train Simulator Classic (2025)

Volg het laatste nieuws, aankondigingen etc. voor en door de community.
Rubku_NL
Download Manager
5
Gegeven waarderingen: 672 keren
Ontvangen waarderingen: 1319 keren

Bericht door Rubku_NL »

Nu beschikbaar!

Afbeelding
Al meer dan 15 jaar de ultieme spoorweghobby! Van historische stoomlocomotieven tot moderne hogesnelheids- en zware goederentreinen en routes van over de hele wereld: Train Simulator Classic is de simulatie gemaakt door spoorwegliefhebbers voor spoorwegliefhebbers.

Train Simulator Classic neemt je mee naar drie continenten, met meer dan 400 km aan gedetailleerde, realistische routes. Bestuur zware goederentreinen op de uitdagende Saluda Grade in de VS, vervoer passagiers en vracht langs de historische Hochrheinbahn in Duitsland en breng passagiers van de havensteden Dover en Ramsgate aan het Engelse Kanaal naar de hoofdstad Londen.

Bestuur treinen die officieel zijn gelicentieerd door de maatschappijen. Rijd met varianten van Southeastern's Class 465, 375 en 395 op de Chatham Main Line, neem Deutsche Bahn's BR111 en BR189 van Konstanz naar Villingen of rij over de Saluda Grade in Norfolk Southern's EMD SD40-2's en GP35's. Maak kennis met realistische seininstallaties, authentieke rembedieningen en levensechte weersomstandigheden terwijl je een ervaren machinist wordt in 25 carrièremodus-scenario's, of gebruik Quick Drive om met de treinen van jouw keuze te rijden waar je maar wilt.

Gebruik de Train Simulator Editor om levendige werelden te bouwen met uitgebreide tools. Creëer je eigen route of scenario en start een dienst met je favoriete locomotief.

Meer info is te vinden op Steam:
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Lupin
2
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 21 keren

Re: Train Simulator Classic (2025)

Bericht door Lupin »

Yup automatisch door Steam gedownload vanavond.
Enige wat ik er van merk is een andere achtergrond in het hoofdmenu :stuck_out_tongue:

En uhh nu last van lichte screen tearing, maar dan zou ook nog kunnen komen door de kernel update van gisteren. Moet ik nog eens induiken.

Marklin
5
Gegeven waarderingen: 2553 keren
Ontvangen waarderingen: 2903 keren

Bericht door Marklin »

Ja oa. een core update kreeg ik ook, en volgens mij zit er een nieuwe route bij genaamd Long Island Rail Road, d.w.z. die heeft de datum van update.
En dit met een ...\RailWorks\Assets\DTG\LIRR\assets map van 1.91 GB. (beide met .ap extensie)
Waar zouden wij dit aan verdient hebben, tenminste als jullie hem ook hebben dus zonder hem te kopen? :wink:

Zie knipsel:
Afbeelding

Edit/

Hmm, ik snap het even niet want Hier staat vermeld dat het Copyright Dovetail Games 2022 heeft.
Zou het kunnen zijn dat ik hem onwetend al 3 jaar heb en nu een update is? :thinking:
Afbeelding

Prettige reis!

jpvdveer
5
Gegeven waarderingen: 128 keren
Ontvangen waarderingen: 124 keren

Bericht door jpvdveer »

Een nieuwe route is het zeer zeker niet. Je laatste scenario lijkt me het meest waarschijnlijk...

Frison
5
Gegeven waarderingen: 1581 keren
Ontvangen waarderingen: 9384 keren

Bericht door Frison »

Marklin schreef:
23 okt 2025, 23:26
Ja oa. een core update kreeg ik ook, en volgens mij zit er een nieuwe route bij genaamd Long Island Rail Road, d.w.z. die heeft de datum van update.
En dit met een ...\RailWorks\Assets\DTG\LIRR\assets map van 1.91 GB. (beide met .ap extensie)
Waar zouden wij dit aan verdient hebben, tenminste als jullie hem ook hebben dus zonder hem te kopen? :wink:
Geen idee waar jij hem vandaan hebt, maar ik heb deze route dus niet, en ben al ruim 10 jaar met RW in de weer, dus zeg het maar.
Nou zit ik er ook niet om verlegen hoor, ik rij hem toch niet maar verbaas me er over dat jij hem dus wel bezit.
Wat er niet is, kan je niet zien
Wat je niet ziet, kan er wel zijn.

Marklin
5
Gegeven waarderingen: 2553 keren
Ontvangen waarderingen: 2903 keren

Bericht door Marklin »

Frison schreef:
24 okt 2025, 12:06
Nou zit ik er ook niet om verlegen hoor, ik rij hem toch niet .....
Nee ik ook niet ..., dat blijkt wel anders zou deze route na 3 jaar toch een keer opgevallen moeten zijn lijkt mij.
Afijn hoe het ook zei nu viel het mij wel op dus tussendoor eens kijken hoe het eruit ziet. :wink:
Afbeelding

Prettige reis!

Rob Jansen
Oprichter
5
Gegeven waarderingen: 210 keren
Ontvangen waarderingen: 356 keren

Bericht door Rob Jansen »

Alleen de Core is bijgewerkt en zover DTG had vermeld dat er geen wijzigingen geweest die een changelog nodig heeft.

Er zijn ook een aantal andere DLC bijgewerkt als ik de SteamDB zo bekijk waar bij aantal DLC alleen het .AP bestand is bijgewerkt of een heel swik bestanden is verwijderd en vervangen voor een .AP bestand.

Waarbij ook:
Steam DLC: 1922043
Titel: Train Simulator: Long Island Rail Road: New York – Hicksville Route Add-On
Dus ja, deze heb je eerder gekocht, waarschijnlijk in een 'bundle' deal @Marklin.
Deze gebruikers waarderen Rob Jansen voor dit bericht:
Marklin
Oprichter van DutchSims en Content Creator.
Livestreams op Afbeelding Twitch en video's op Afbeelding YouTube.
Check mijn website voor meer informatie wanneer de streams zijn.

Terug naar “Nieuws”