En dat samen met een Vectron waar eerder over gesproken is.
Zo vangt Chris meerdere vliegen in een klap, voor o.a. de Duitse en Nederlandse markt.

Heb je het dan over de wagens die Malenstein indertijd gebruikte?
Grandioos idee, al dan niet in combinatie met een Vectron. Commercieel misschien wel 10x-100x zo interessant als sommige andere genoemde opties. En, als de ICE L eenmaal in dienst is gekomen, gaat het op meerdere Nederlandse én Duitse routes ook een enorm gemis worden als de ICE L zou ontbreken. Wel natuurlijk de vraag of iemand anders, 3DZug met name, hier ook aan denkt.Marklin schreef: ↑07 jul 2025, 11:13Juist ..., laat ik ook een duit in het zakje doen, misschien is commercieel gezien een nieuwe ICE L Talgo die tussen Berlijn - Amsterdam dienst gaat doen wat voor Chris?
En dat samen met een Vectron waar eerder over gesproken is.
Zo vangt Chris meerdere vliegen in een klap, voor o.a. de Duitse en Nederlandse markt.![]()