Sky & Weather Enhancement Pack 2.0

Plaats hier alle andere onderwerpen welke niet in de onderstaande forums.
stoker1952
4
Gegeven waarderingen: 62 keren
Ontvangen waarderingen: 35 keren

Sky & Weather Enhancement Pack 2.0

Bericht door stoker1952 »

Nu dit pakket in de aanbieding is, denk ik er over om het aan te schaffen. Maar na het zien van een installatie video op YouTube, viel het mij op dat er nogal wat instellingen gedaan moeten worden. Niet het kopiëren van de .bin bestanden naar de routes, maar moet je echt bij elk scenario apart in de build modus aanvinken dat je de AP weather wilt gebruiken? Lijkt mij dat als je de .bin naar de route heeft gekopieerd dat het dan toch altijd werkt. Of is dit te simpel gedacht.

randomdude1035
2
Gegeven waarderingen: 8 keren
Ontvangen waarderingen: 19 keren

Re: Sky & Weather Enhancement Pack 2.0

Bericht door randomdude1035 »

Nee, je hoeft niet bij elk scenario dat aan te vinken als speler. Dit moeten de scenario bouwers doen om ervoor te zorgen dat je AP weer kan gebruiken mocht een scenario bouwer dit niet aanvinken is er ook geen AP weer en kan je het evt zelf doen. Maar in principe heeft bijna elk scenario of in ieder geval voor Nederland wel al AP weer. De instalatie zelf is ook alleen maar 1 exe bestand waarin je evt instelling aan kan passen. Ook voor de bins voor routes is er al iets Rubku heeft daar al een tool voor gemaakt die voegt het op best veel routes toe. Mocht je meer willen kan je inderdaad gewoon kopieren. Je moet wel wat instelling aanpassen in het spel zelf voor de beste ervaring.
Afbeelding

randomdude1035
2
Gegeven waarderingen: 8 keren
Ontvangen waarderingen: 19 keren

Bericht door randomdude1035 »

Daarmee bedoel ik deze tool als je deze download na je het AP pack hebt gedownload weeks het op elke Nederlandse route en ook veel andere routes. -Additional sky and weather enhancement pack
Afbeelding

jpvdveer
6
Gegeven waarderingen: 167 keren
Ontvangen waarderingen: 152 keren

Bericht door jpvdveer »

Echt van harte aanbevolen - als er één aankoop is waar je geen spijt van zal krijgen is het deze.

En als aanvulling hierop, als het budget het toestaat, ook deze: https://www.armstrongpowerhouse.com/enh ... ement_pack: op die manier krijg je steeds een andere lucht, gebaseerd op echte foto's.

Marklin
6
Gegeven waarderingen: 2818 keren
Ontvangen waarderingen: 3107 keren

Bericht door Marklin »

Ja even een kleine aanvulling; in de handleiding van jou link staat welke routes sowieso werken met AP Sky .... waaronder 't HvN.
't MvN staat daar niet bij, maar ik ga ervan uit dat deze ook werkt met AP Sky .... omdat het een kopie van 't HvN is, alleen nadien bewerkt c.q. uitgebreid. :wink:
Afbeelding

Prettige Reis!

Terug naar “Algemeen”