't Oosten van België

Hier vind je alle onderwerpen over routes die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Gebruikersavatar
Peter749
Berichten: 51
Lid geworden op: 11 feb 2021, 14:36
5
Gegeven waarderingen: 24 keren
Ontvangen waarderingen: 16 keren

Re: 't Oosten van België

Bericht door Peter749 »

An enjoyable route and I will look forward to its extension towards Aachen Hbf.

In one of the two tunnels between Nessonvaux and Pepinster on Line1 there is a Tree in the track

Peter
Deze gebruikers waarderen Peter749 voor dit bericht:
Svenko98

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 5185
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
6
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 2882 keren
Ontvangen waarderingen: 3139 keren

Re: 't Oosten van België

Bericht door Marklin »

Even terug een scenario met succes uitgereden en wel degene die in onderstaand knipsel te lezen is.
Dit zou 3 min. duren staat er te lezen maar dat is wel heel erg kort, dat mag de pret niet drukken van een leuke rit op de zeer fraaie route en uiteraard aan mee helpt. :stuck_out_tongue:
Afbeelding
Afbeelding

Prettige Reis!

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 1704
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
6
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 851 keren
Ontvangen waarderingen: 1788 keren

Re: 't Oosten van België

Bericht door Rubku_NL »

moest een 0 achter, klein foutje :joy:
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 5185
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
6
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 2882 keren
Ontvangen waarderingen: 3139 keren

Re: 't Oosten van België

Bericht door Marklin »

Ja Rob dat zou kunnen, maar het kan nog sneller want deze duurt slechts 0 min., dan moest daar zeker een 3 voor staan? :joy:
Afbeelding
Afbeelding

Prettige Reis!

brttrainz
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jun 2020, 19:32
6
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: 't Oosten van België

Bericht door brttrainz »

Hello allemaal.


Wat een prachtige route is dit!!

Topwerk, waar ik al plezier aan beleefd heb :-))


Echter zou ik zelf een freeroam willen maken, maar ik vindt geen beginpunt van de map, of locaties voor naar de stations te gaan. Wanneer ik een nieuw scenario wil maken, kom ik gewoon in het standaard grasveld terecht.

Iemand een idee, of een quickdrive scenario ?

Groetjes,

Brttrainz
Deze gebruikers waarderen brttrainz voor dit bericht:
Markkie

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 1075
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
6
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 225 keren
Ontvangen waarderingen: 411 keren

Re: 't Oosten van België

Bericht door Rob Jansen »

Blijkbaar heeft de maker gekozen voor een ander spawn point waardoor je wat moet uitzoomen op de "9" (2d kaart) en dan zie je de route wat naar beneden liggen. Dan kun je er spawnen door naast het spoor te klikken en dan op de 'play' knop bovenin.
Dan laat de route in waar je hebt geklikt.
Of je kunt een bestaand scenario inladen en vervolgens een nieuwe marker plaatsen voor een scenario.

Zou vast een keuze gemaakt zijn vanwege inlaad tijd voor de route om deze verder weg te plaatsen.
Mogelijk dat dit in een update van de route kan worden aangepast door de maker als dat überhaupt technisch mogelijk is.

Voor de lijst van stations, dan zou dacht ik een template moet worden aangepast/toegevoegd. Niet elke route doet dat, mogelijk ook een verbeterpuntje voor de volgende versie.
Oprichter van DutchSims en Content Creator op Afbeelding YouTube.
Check mijn website voor meer informatie wanneer de streams mogelijk terug komen tot dan is de content voornamelijk te vinden op YouTube!

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 5185
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
6
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 2882 keren
Ontvangen waarderingen: 3139 keren

Re: 't Oosten van België

Bericht door Marklin »

Rob Jansen schreef:
02 jun 2026, 07:48
Dan kun je er spawnen door naast het spoor te klikken en dan op de 'play' knop bovenin.
En dat doe je door met Ctrl + linker muisklik te klikken.
Afbeelding

Prettige Reis!

brttrainz
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jun 2020, 19:32
6
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: 't Oosten van België

Bericht door brttrainz »

Dank je wel !

Dan kan ik verder aan de slag !


Grts,

Brttrainz

brttrainz
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jun 2020, 19:32
6
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: 't Oosten van België

Bericht door brttrainz »

Graag presenteer ik jullie als dank,,

De CFL 3000 met I10 Rijtuigen, zoals in de 'goede oude tijd' Luik - Luxemburg


Afbeelding



Groetjes
Deze gebruikers waarderen brttrainz voor dit bericht:
Rubku_NL

Malte Jensen
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2025, 20:44
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 't Oosten van België

Bericht door Malte Jensen »

Hello, I need some help. I have installed all the Add-ons, including the ones, which were updated last month.
But the roof and platforms in Liège are still missing.
Can anyone help me out?

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 1704
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
6
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 851 keren
Ontvangen waarderingen: 1788 keren

Re: 't Oosten van België

Bericht door Rubku_NL »

These are from my object pack; just download them again and run the .exe file again.
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Terug naar “Routes”