't Oosten van België
-
Peter749
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 11 feb 2021, 14:36
- 5
- Gegeven waarderingen: 24 keren
- Ontvangen waarderingen: 16 keren
Re: 't Oosten van België
An enjoyable route and I will look forward to its extension towards Aachen Hbf.
In one of the two tunnels between Nessonvaux and Pepinster on Line1 there is a Tree in the track
Peter
In one of the two tunnels between Nessonvaux and Pepinster on Line1 there is a Tree in the track
Peter
- Deze gebruikers waarderen Peter749 voor dit bericht:
- Svenko98
-
Marklin
- Berichten: 5187
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 6
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 2882 keren
- Ontvangen waarderingen: 3139 keren
Re: 't Oosten van België
Even terug een scenario met succes uitgereden en wel degene die in onderstaand knipsel te lezen is.
Dit zou 3 min. duren staat er te lezen maar dat is wel heel erg kort, dat mag de pret niet drukken van een leuke rit op de zeer fraaie route en uiteraard aan mee helpt.

Dit zou 3 min. duren staat er te lezen maar dat is wel heel erg kort, dat mag de pret niet drukken van een leuke rit op de zeer fraaie route en uiteraard aan mee helpt.

-
Rubku_NL
- Download Manager
- Berichten: 1706
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 6
- Locatie: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 851 keren
- Ontvangen waarderingen: 1788 keren
-
Marklin
- Berichten: 5187
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 6
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 2882 keren
- Ontvangen waarderingen: 3139 keren
Re: 't Oosten van België
Ja Rob dat zou kunnen, maar het kan nog sneller want deze duurt slechts 0 min., dan moest daar zeker een 3 voor staan?


-
brttrainz
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 03 jun 2020, 19:32
- 6
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: 't Oosten van België
Hello allemaal.
Wat een prachtige route is dit!!
Topwerk, waar ik al plezier aan beleefd heb :-))
Echter zou ik zelf een freeroam willen maken, maar ik vindt geen beginpunt van de map, of locaties voor naar de stations te gaan. Wanneer ik een nieuw scenario wil maken, kom ik gewoon in het standaard grasveld terecht.
Iemand een idee, of een quickdrive scenario ?
Groetjes,
Brttrainz
Wat een prachtige route is dit!!
Topwerk, waar ik al plezier aan beleefd heb :-))
Echter zou ik zelf een freeroam willen maken, maar ik vindt geen beginpunt van de map, of locaties voor naar de stations te gaan. Wanneer ik een nieuw scenario wil maken, kom ik gewoon in het standaard grasveld terecht.
Iemand een idee, of een quickdrive scenario ?
Groetjes,
Brttrainz
- Deze gebruikers waarderen brttrainz voor dit bericht:
- Markkie
-
Rob Jansen
- Oprichter
- Berichten: 1075
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 6
- Locatie: Op vele plekken :)
- Gegeven waarderingen: 225 keren
- Ontvangen waarderingen: 411 keren
Re: 't Oosten van België
Blijkbaar heeft de maker gekozen voor een ander spawn point waardoor je wat moet uitzoomen op de "9" (2d kaart) en dan zie je de route wat naar beneden liggen. Dan kun je er spawnen door naast het spoor te klikken en dan op de 'play' knop bovenin.
Dan laat de route in waar je hebt geklikt.
Of je kunt een bestaand scenario inladen en vervolgens een nieuwe marker plaatsen voor een scenario.
Zou vast een keuze gemaakt zijn vanwege inlaad tijd voor de route om deze verder weg te plaatsen.
Mogelijk dat dit in een update van de route kan worden aangepast door de maker als dat überhaupt technisch mogelijk is.
Voor de lijst van stations, dan zou dacht ik een template moet worden aangepast/toegevoegd. Niet elke route doet dat, mogelijk ook een verbeterpuntje voor de volgende versie.
Dan laat de route in waar je hebt geklikt.
Of je kunt een bestaand scenario inladen en vervolgens een nieuwe marker plaatsen voor een scenario.
Zou vast een keuze gemaakt zijn vanwege inlaad tijd voor de route om deze verder weg te plaatsen.
Mogelijk dat dit in een update van de route kan worden aangepast door de maker als dat überhaupt technisch mogelijk is.
Voor de lijst van stations, dan zou dacht ik een template moet worden aangepast/toegevoegd. Niet elke route doet dat, mogelijk ook een verbeterpuntje voor de volgende versie.
-
Marklin
- Berichten: 5187
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 6
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 2882 keren
- Ontvangen waarderingen: 3139 keren
Re: 't Oosten van België
En dat doe je door met Ctrl + linker muisklik te klikken.Rob Jansen schreef: ↑02 jun 2026, 07:48Dan kun je er spawnen door naast het spoor te klikken en dan op de 'play' knop bovenin.
-
brttrainz
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 03 jun 2020, 19:32
- 6
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: 't Oosten van België
Graag presenteer ik jullie als dank,,
De CFL 3000 met I10 Rijtuigen, zoals in de 'goede oude tijd' Luik - Luxemburg

Groetjes
De CFL 3000 met I10 Rijtuigen, zoals in de 'goede oude tijd' Luik - Luxemburg

Groetjes
- Deze gebruikers waarderen brttrainz voor dit bericht:
- Rubku_NL
-
Malte Jensen
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 dec 2025, 20:44
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: 't Oosten van België
Hello, I need some help. I have installed all the Add-ons, including the ones, which were updated last month.
But the roof and platforms in Liège are still missing.
Can anyone help me out?
But the roof and platforms in Liège are still missing.
Can anyone help me out?
-
Rubku_NL
- Download Manager
- Berichten: 1706
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 6
- Locatie: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 851 keren
- Ontvangen waarderingen: 1788 keren
Re: 't Oosten van België
These are from my object pack; just download them again and run the .exe file again.
