Randstad West v2

Hier vind je alle onderwerpen over routes die in aanbouw of uitgebracht zijn.
MarcoG93
4
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: Randstad West v2

Bericht door MarcoG93 »

Afbeelding

benmy32
5
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Bericht door benmy32 »

hoi ik heb een vraagje ik heb alle assets geinstaleerd die in de handleiding staan maar ik krijg toch iets niet te zien op de route van amsterdam zuid naar dordrecht daar krijg ik geen sporen te zien dus ik weet niet wat ik vergeten ben maar wel een mooie route kunn jullie me even helpen daar me

Rubku_NL
Download Manager
5
Gegeven waarderingen: 631 keren
Ontvangen waarderingen: 1205 keren

Bericht door Rubku_NL »

De vraag van Benmy32 is ondertussen opgelost.
na het installeren van de CoHa Trackrules wat het spoor weer zichtbaar.
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

SplatmanNL
5
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Bericht door SplatmanNL »

Beste Märklin,
Bedankt voor de tip, dat wordt gewaardeerd.
Alleen zou de toon van je bericht wel een beetje anders mogen; de opmerking/sneer dat ik alleen maar naar freeware assets zou hebben gekeken en niet naar de payware is een aanname van jouw kant en onjuist.
Ik heb de route "Im Köblitzer Bergland" namelijk al jaren in bezit en die is ook gewoon geïnstalleerd. Desondanks krijg ik de Kaagbrug niet te zien.
Inmiddels heb ik (n.a.v. jouw bericht) deze addon (IKB) verwijderd en opnieuw laten installeren, maar helaas zonder resultaat.
Jij geeft aan dat de brug in de map \scenery moet staan; daar staat bij mij inderdaad wel een aantal items die de term "bridge" hebben, maar blijkbaar niet de juiste? Mocht jij (of de bouwer) nog een nuttige tip hebben dan wordt dat zeer gewaardeerd!
Groeten, David

Marklin schreef:
02 jan 2025, 17:11
Tsja alles kan wel gedownload zijn aan freeware maar als men de payware overslaat betekend het dus missend en is niet alles geïnstalleerd wat in de handleiding staat.
Afijn, deze brug zit in de ...\RailWorks\Assets\SAD2016\IKB3\scenery\ map en is hiermee Im Kblitzer Bergland nodig.
Jullie hebben nog een kleine 2 uur (tot 19 uur) de tijd om die te kopen met 50% korting!

Rubku_NL
Download Manager
5

Bericht door Rubku_NL »

SplatmanNL schreef:
17 jan 2025, 13:39
Ik heb de route "Im Köblitzer Bergland" namelijk al jaren in bezit en die is ook gewoon geïnstalleerd.
Mag ik vragen welke versie van Im Köblitzer Bergland je hebt, want er zijn door de jaren heen verschillende versies geweest elke met hun eigen assets.

De versie welke word gebruikt is de huidige versie van Im Köblitzer Bergland met assets te vinden in SAD2016.
Alle ander versie van Im Köblitzer Bergland zijn niet meer verkrijgbaar, en kwa assets is een deel nog verkrijgbaar via Alterburg - Wildau, maar deze is zoals ik al aan gaf niet / tot bijna niet meer gebruikt in Nederlandse route, gezien er in SAD2016 veel meer zit. (de reden hier voor is al veel malen gevoerd en voel niet veel voor om dat opnieuw te doen.)
Dovetail Ambassador.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

SplatmanNL
5
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Bericht door SplatmanNL »

Hoi Rubku,
Zoals ik net heb gepost is het probleem inmiddels opgelost; het ging om een asset van Gert Meering en niet uit de IKB.
Om toch nog antwoord op je vraag te geven: ik heb volgens mij de laatste versie van de IKB route geïnstalleerd staan.
Ik heb inderdaad die map SAD2016 in mijn Asset folder, dus dat zit volgens mij wel snor ;-)
Maar veel dank voor het meedenken! Groeten, David
Deze gebruikers waarderen SplatmanNL voor dit bericht (totaal 2):
Rubku_NLMarklin

jkramer
2
Ontvangen waarderingen: 4 keren

Bericht door jkramer »

Ontbrekende assets volgens TS Tools ofschoon alle pay- en freeware genoemd in de handleiding is geïnstalleerd:

De link naar de afbeelding met de ontbrekende assets:

Afbeelding

Wie kan mij helpen?

eddie
5
Gegeven waarderingen: 29 keren
Ontvangen waarderingen: 541 keren

Bericht door eddie »

MarcoG93 schreef:
05 jan 2025, 22:34
Op station Zuid mist een cta bord op spoor 4, er hangt wel een hang systeem maar geen cta
Top, deze is gefixed en wordt meegenomen in de volgende patch.

Rubku_NL
Download Manager
5

Bericht door Rubku_NL »

jkramer schreef:
17 jan 2025, 22:08
Ontbrekende assets... Wie kan mij helpen?
Zou zeggen, bekijk de handleiding nog eens en download en installeer alles wat benodigd is van Rail-sim.de, daarna zal je niets meer missen.
Dovetail Ambassador.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

avm024
4
Gegeven waarderingen: 24 keren
Ontvangen waarderingen: 30 keren

Bericht door avm024 »

Rubku_NL schreef:
17 jan 2025, 14:02
SplatmanNL schreef:
17 jan 2025, 13:39
Ik heb de route "Im Köblitzer Bergland" namelijk al jaren in bezit en die is ook gewoon geïnstalleerd.
Mag ik vragen welke versie van Im Köblitzer Bergland je hebt, want er zijn door de jaren heen verschillende versies geweest elke met hun eigen assets.

De versie welke word gebruikt is de huidige versie van Im Köblitzer Bergland met assets te vinden in SAD2016.
Alle ander versie van Im Köblitzer Bergland zijn niet meer verkrijgbaar, en kwa assets is een deel nog verkrijgbaar via Alterburg - Wildau, maar deze is zoals ik al aan gaf niet / tot bijna niet meer gebruikt in Nederlandse route, gezien er in SAD2016 veel meer zit. (de reden hier voor is al veel malen gevoerd en voel niet veel voor om dat opnieuw te doen.)
Hoi Rob,
bedoel je hier de Im Köblitzer Bergland reloaded V3 route mee? En zo ja raad je aan om deze te verwijderen? ik heb namelijk nu 2 routes gedownload. Zowel Altenburg-Wildau en de reloaded v3 incl. add-on. Welke is dan nog het meest nuttig?
beginnend sim speler :highspeedtrain: :highspeedtrain: :highspeedtrain: :highspeedtrain:

Rubku_NL
Download Manager
5

Bericht door Rubku_NL »

Gewoon zo laten, sommige niet NL route gebruiken soms nog wel de oude versie, ook al komt die steeds minder voor.

Het ging er meer om of men de juiste versie van IKB had.
Dan kun men wel zeggen dat ze IKB hebt, maar als dit een oude versie betreft, werkt het dus niet.
Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
avm024
Dovetail Ambassador.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Terug naar “Routes”