Dankjewel; ik ga er even naar kijken.NielsB_ schreef: ↑21 aug 2024, 11:48Als je melkflessen hebt, heb je dus niet alle assets.. een melkfles zal er alleen komen als je wat mist![]()
Zorg ervoor dat je eventueel met TS tools gaat checken wat je precies mist of loop gewoon alle download links in de handleiding na want je mist overduidelijk meerdere paketten dan wel updates van paketten.
Achterhoek- en Twentelijnen
-
- 1
- Gegeven waarderingen: 112 keren
- Ontvangen waarderingen: 24 keren
Re: Achterhoek- en Twentelijnen
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 10 keren
- Ontvangen waarderingen: 28 keren
Goedemiddag,
Allereerst bedankt voor deze prachtige route. Ik denk echt 1 van de beste routes die er is voor railworks.
Wel loop ik in het 4 delige scenario met de 6400 tegen het volgende aan. Bij Bad Bentheim blijft er een Eurobahn Flirt in de wisselstraat staan, waardoor ik niet verder kan (eigenlijk best realistisch, maar niet wensenlijk
).

Alles staat goed geïnstalleerd, mis geen materieel e.d. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Groet, Wynne
Allereerst bedankt voor deze prachtige route. Ik denk echt 1 van de beste routes die er is voor railworks.
Wel loop ik in het 4 delige scenario met de 6400 tegen het volgende aan. Bij Bad Bentheim blijft er een Eurobahn Flirt in de wisselstraat staan, waardoor ik niet verder kan (eigenlijk best realistisch, maar niet wensenlijk

Alles staat goed geïnstalleerd, mis geen materieel e.d. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Groet, Wynne
- Deze gebruikers waarderen Wynne voor dit bericht:
- rabby62
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 1440 keren
- Ontvangen waarderingen: 26 keren
Hallo allemaal,
Ik zal mezelf nooit genoeg herhalen, maar eerlijk gezegd bedankt voor dit wonder van constructie en realisme... nu heb ik ook dit probleem met de AI-trein die gefocust blijft op de wissels, ongeacht mijn aankomsttijd bij dit licht is rood...de kruisertrein lijkt "vastgelijmd" te zijn aan de wissel en beweegt niet meer..nu volg ik al meer dan 15 jaar de evolutie van de verschillende prestaties voor Nederland, en onlangs, uit angst 'te hebben gemist' een kleine of grote update van een asset, ik heb alles opnieuw gedownload en geïnstalleerd....heb ik een fout gemaakt, dit is heel goed mogelijk, want niemand is veilig....het tweede deel werkt echter perfect
Met vriendelijke groeten en een fijne dag
Jean-Pierre
PS; vertaald met Google
Ik zal mezelf nooit genoeg herhalen, maar eerlijk gezegd bedankt voor dit wonder van constructie en realisme... nu heb ik ook dit probleem met de AI-trein die gefocust blijft op de wissels, ongeacht mijn aankomsttijd bij dit licht is rood...de kruisertrein lijkt "vastgelijmd" te zijn aan de wissel en beweegt niet meer..nu volg ik al meer dan 15 jaar de evolutie van de verschillende prestaties voor Nederland, en onlangs, uit angst 'te hebben gemist' een kleine of grote update van een asset, ik heb alles opnieuw gedownload en geïnstalleerd....heb ik een fout gemaakt, dit is heel goed mogelijk, want niemand is veilig....het tweede deel werkt echter perfect
Met vriendelijke groeten en een fijne dag
Jean-Pierre
PS; vertaald met Google
- Deze gebruikers waarderen rabby62 voor dit bericht:
- denisJura
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 63 keren
- Ontvangen waarderingen: 118 keren
Hallo allen
Even een vraagje aan de scenariobouwers onder ons. Ik ben bezig met een scenario reeks waarbij de D231 naar Bad Bentheim gereden wordt. Ik wil de lok in Bad Bentheim afkoppelen. Dit zo ingevoerd. Als ik op opslaan druk en wil gaan rijden dan komt de melding van een missende markering op spoor 1 in Bad Bentheim. Heeft daar iemand een tip wat ik moet doen en welke markering?
Alvast bedankt,
Erik
Even een vraagje aan de scenariobouwers onder ons. Ik ben bezig met een scenario reeks waarbij de D231 naar Bad Bentheim gereden wordt. Ik wil de lok in Bad Bentheim afkoppelen. Dit zo ingevoerd. Als ik op opslaan druk en wil gaan rijden dan komt de melding van een missende markering op spoor 1 in Bad Bentheim. Heeft daar iemand een tip wat ik moet doen en welke markering?
Alvast bedankt,
Erik
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2302 keren
- Ontvangen waarderingen: 2724 keren
Wellicht een paar plaatjes erbij was een must geweest, bijv. van de fout en een scenario editor opdracht lijsje of zo?simonewerro schreef: ↑28 aug 2024, 17:41Als ik op opslaan druk en wil gaan rijden dan komt de melding van een missende markering op spoor 1 in Bad Bentheim.
-
- 3
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Halllo wo finde ich die Ordner fürs wetter weil ich tauschen möchte ?
MFG m.marschel
MFG m.marschel
-
- Beheerder
- 5
- Gegeven waarderingen: 177 keren
- Ontvangen waarderingen: 442 keren
Hi,
Please keep it in Dutch or English.
The route has no custom weather. It uses just default Kuju weather.
If you want to switch it you need to edit routeproperties.xml, but we can't give any support if you do that.
And I don't know why you would want to. Scenarios have their own weather settings.
Please keep it in Dutch or English.
The route has no custom weather. It uses just default Kuju weather.
If you want to switch it you need to edit routeproperties.xml, but we can't give any support if you do that.
And I don't know why you would want to. Scenarios have their own weather settings.
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op
De lijst houdt niet op

-
- 3
NielsB_ schreef: ↑05 apr 2020, 15:31Welkom op dit topic voor de route Achterhoek- en Twentelijnen (Voorheen Apeldoorn - Deventer / Winterswijk).
Deze route is collectie van meerdere trajecten in de regio Achterhoek en Twente, namelijk:
- Apeldoorn - Dieren
- Apeldoorn - Deventer
- Apeldoorn - Zutphen
- Deventer - Almelo
- Deventer - Dieren
- Zutphen - Winterswijk
Momenteel wordt gewerkt aan:
- Almelo - Enschede
- Goor - Hengelo
- Hengelo - Bad Bentheim
Dit topic wordt gebruikt om updates te delen m.b.t. volgende versies de route alsmede het leveren van support voor de huidige gereleasede versie.

Leuke route ook mooi gemaakt, ik heb wel dit verkeerd liggend spoor gespot bij Beekbergen, als je erover heen rijd ontspoord je trein
-
- Moderator
- 5
- Gegeven waarderingen: 1101 keren
- Ontvangen waarderingen: 1197 keren
Die is bekend en wordt tzt gefixt. Misschien ook even de missende assets installeren?.....
- Deze gebruikers waarderen Daniel voor dit bericht (totaal 2):
- Frison • BryanPiro

-
- 5
- Ontvangen waarderingen: 118 keren
Tav Teun,
Met het scenario zit het hem kennelijk in de ontkoppeling van de wagens van de lok in Bad Bentheim. Ik heb dit bevel weggehaald en toen was het oké. Nou ja oké, ik wil toch de lok van de trein ontkoppelen. Volgens moet ik even een paar tutorials en filmpjes bekijken.
Gr Erik
Met het scenario zit het hem kennelijk in de ontkoppeling van de wagens van de lok in Bad Bentheim. Ik heb dit bevel weggehaald en toen was het oké. Nou ja oké, ik wil toch de lok van de trein ontkoppelen. Volgens moet ik even een paar tutorials en filmpjes bekijken.
Gr Erik
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2 keren
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Hi simmers,
complimenten voor deze mooie route, Kan het kloppen dat ik Apeldoorn uit rijdt naar Deventer ik elke keer portalen mis en soms best wel een lang stuk
Ik dacht dat ik alles wel binnen had gehengeld
complimenten voor deze mooie route, Kan het kloppen dat ik Apeldoorn uit rijdt naar Deventer ik elke keer portalen mis en soms best wel een lang stuk
Ik dacht dat ik alles wel binnen had gehengeld
-
- Moderator
- 5
- Gegeven waarderingen: 1101 keren
- Ontvangen waarderingen: 1197 keren
Ik denk niet dat dat klopt. Als bouwer heb ik geen missende assets, heb het net even gecontroleerd en bij mij staan alle portalen er. Misschien dat je toch wat mist? Zou het misschien het bovenleidingspakket zijn dat niet actueel is, kan het me haast niet voorstellen hoor. Maar je zou dat eens kunnen proberen te updaten.
- Deze gebruikers waarderen Daniel voor dit bericht:
- Frison

-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2302 keren
- Ontvangen waarderingen: 2724 keren
En anders even kijken of de scenery density (nog) op 100% staat in TSC instellingen.
-
- 2
- Gegeven waarderingen: 603 keren
- Ontvangen waarderingen: 210 keren
Ik had dat eerst ook. moest ff de bovenleiding updaten. michael had speciaal nieuwe portalen daarvoor gebouwd geloof ik
Mijn scenariopagina: hier
-
- 1
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Servus aus Bayern(Germany)
Danke für die schöne Strecke. Läßt sich gut anschauen.
Ich freu mich schon auf die neuen Anschlußstrecken.
Danke für die schöne Strecke. Läßt sich gut anschauen.
Ich freu mich schon auf die neuen Anschlußstrecken.
-
- 5
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
-
- 3
- Ontvangen waarderingen: 3 keren
Hallo allemaal, ik heb alles geïnstalleerd wat nodig is, maar ik mis de platforms in Bad-Bentheim. Kan iemand mij vertellen welke platforms daar zijn geïnstalleerd, zodat ik ze opnieuw kan installeren?
Met vriendelijke groeten uit NRW
Met vriendelijke groeten uit NRW

-
- Download Manager
- 5
- Gegeven waarderingen: 631 keren
- Ontvangen waarderingen: 1205 keren
Even ChrisTrains: NS Station Objects & Scenery: v5.87 updaten.
en raad ook aan om meteen even Frison en CoHa te update
Alle zijn in de handleiding te vinden.
en raad ook aan om meteen even Frison en CoHa te update
Alle zijn in de handleiding te vinden.
-
- 1
Vraagje, ik moet de WOP_DR_Tracks_3.6 installeren maar hij wil dit niet want hij geeft aan " Not installed the required DR-Gleisset (WOP).
Ik neem aan dat dit de vorige versie moet zijn.
nu heb ik een link gevonden met 3.5 maar klikken op de link komt hij automatisch bij de 3.6 weer uit die niet gaat.
Wat doe ik fout?
mvg
Ik neem aan dat dit de vorige versie moet zijn.
nu heb ik een link gevonden met 3.5 maar klikken op de link komt hij automatisch bij de 3.6 weer uit die niet gaat.
Wat doe ik fout?
mvg
-
- 3
- Ontvangen waarderingen: 59 keren
Instaleer deze eerst dan instaleer daarna de Nederlandse WOP Sporenset opnieuw
https://rail-sim.de/forum/filebase/entr ... isset-3-6/
https://rail-sim.de/forum/filebase/entr ... isset-3-6/
Voormalig scenario bouwer
-
- 1
- Gegeven waarderingen: 1 keer
Goede avond! Weet iemand hoe ik dit moet fixen ATB boordjes hebben geen nummers ik heb de trackrules opnieuw geinstalleerd en de route zelf ook maar nee dus heeft iemand anders, en ook de snelheid limieten geven ook niet de juiste snelheid aan zoals 125 mijl per uur 0 mijl per uur en 148 mijl per uur. Heeft iemand en idee? Ik heb screenshots

-
- Download Manager
- 5
Even ter informatie:
TRSSpotter32 had deze vraag gisteren op hetzelfde moment ook op discord gesteld en is via daar inmiddels opgelost.
Het probleem kwam vanwege het ontbreken van de CoHa-sporen v2. Na de installatie was het probleem opgelost.
TRSSpotter32 had deze vraag gisteren op hetzelfde moment ook op discord gesteld en is via daar inmiddels opgelost.
Het probleem kwam vanwege het ontbreken van de CoHa-sporen v2. Na de installatie was het probleem opgelost.
- Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
- TRSSpotter32
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 17 keren
- Ontvangen waarderingen: 25 keren
Hello everyone,
I have a little texture problem at Oldenzaal station :
https://postimg.cc/hXQpMtGj
And here is the corresponding texture file. It is empty (0 kb) :
https://postimg.cc/mtLrQP8Y
Thanks for your help
I have a little texture problem at Oldenzaal station :
https://postimg.cc/hXQpMtGj
And here is the corresponding texture file. It is empty (0 kb) :
https://postimg.cc/mtLrQP8Y
Thanks for your help

-
- Download Manager
- 5
Have you tried to reinstall the route?
I just checked the .exe and the texture is just fine.
Just run the .exe again and it will work again.
Oh and please use the Image uploader next time to upload the photo instead of using an extrerne site.
I just checked the .exe and the texture is just fine.
Just run the .exe again and it will work again.
Oh and please use the Image uploader next time to upload the photo instead of using an extrerne site.
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 17 keren
- Ontvangen waarderingen: 25 keren
Indeed, reinstalling the route solved the problem. Thanks for your help.
Sorry I will host my next captures on the site module
Sorry I will host my next captures on the site module