Achterhoek- en Twentelijnen

Hier vind je alle onderwerpen over routes die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Von Rondstadd
5
Gegeven waarderingen: 31 keren
Ontvangen waarderingen: 14 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door Von Rondstadd »

Wauw Bad Bentheim, wat ziet dat er geweldig uit.
Wat worden we weer verwend.
Ben zeer onder de indruk. :ok_hand:
Aan alle bouwers hartelijk bedankt voor dit juweeltje. :wink:

mheruer
5
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 13 keren

Bericht door mheruer »

Goededag,

de route was al 1 van mijn favorieten, maar na deze update nog meer.Wat geweldig gemaakt , echt hoge kwaliteit.Complimenten aan alle mensen die hier aan meegewerkt hebben.
Bedankt dat wij hier allemaal van mogen genieten.

Groeten,
Martin

BRD
4
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 35 keren

Bericht door BRD »

Last time I wrote here was back in 2022, as I was having issues with Coha's website. I'm having the same trouble again, but this time I was able to get most of the content before they've decided to block my access again... I've sent a PM to TjoeTjoe, hopefully this issue can be resolved.

With that out of the way, I would like to thank the authors of this project. It has been a long while since I last checked this route. I've had only V2 installed before I got V5.

I was always looking forward to have the border station of Bad Bentheim as it is a very interesting route for train traffic in real life. Bonus points now as the NS Vectrons drive with the IC trains. I'm very happy to see this route portion recreated into TSC. Well done everyone! :)

joeybongers1997
2
Gegeven waarderingen: 196 keren
Ontvangen waarderingen: 84 keren

Bericht door joeybongers1997 »

Beste Niels & Daniel,

De nieuwe versie van Achterhoek- en Twentelijnen is echt fantastisch gemaakt! Heb al wat Quick Drives van Apeldoorn naar Enschede en van Hengelo naar Bad Bentheim gereden en alles ziet er tot in de pixels prachtig uit. Ik en alle overige simmers gaan hier nog erg lang van genieten :thumbsup: :wink:

RemkoH
Beheerder
5
Gegeven waarderingen: 177 keren
Ontvangen waarderingen: 442 keren

Bericht door RemkoH »

Frison schreef:
16 aug 2024, 23:23
Daniel en Niels, ik heb al eerder gezegd dat jullie samen een geweldig project hebben gemaakt.
Met de keuze voor kwaliteit en doelbewust niet voor kwantiteit is een route ontstaan met een heel hoog realiteits factor en alleen daardoor tot de top routes die er zijn voor Railworks behoort.
Menig routebouwer kan een voorbeeld aan jullie nemen en ik denk dat vele gebruikers, waaronder ik zelf, vele uren aan rijplezier tegemoed kunnen zien.

Nogmaals bedankt voor al jullie werk en doorzettingsvermogen!
Niet in de laatste plaats ook jij (en andere asset bouwers) ontzettend bedankt voor het maken van de véle in de route gebruikte assets.

Zonder al die, vooral custom, assets had de route nooit naar deze zeer hoge realiteitsfactor kunnen stijgen!
Deze gebruikers waarderen RemkoH voor dit bericht (totaal 11):
DanielFrisonRubku_NLMB1987NielsB_RoyLouke1968mkasthijsMarklinjoeybongers1997 en een andere gebruiker
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op :upside_down:

OVdoorNederland
5
Gegeven waarderingen: 16 keren
Ontvangen waarderingen: 28 keren

Bericht door OVdoorNederland »

Hopelijk gaat het nog niet vervelen, maar ook van mij zeer grote complimenten! Ik heb dit weekend wat kleine ritjes gemaakt op de route en ben enorm onder de indruk. Het ziet er schitterend en onwijs realistisch uit. :loveit: Het is te zien dat jullie er plezier uitgehaald hebben om het naar een kwalitatief zeer hoog niveau te tillen. Dank iedereen die hier op welke manier dan ook bij betrokken is geweest! :halo:

Max14781
4
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Bericht door Max14781 »

Hoi!
Allereerst, wat is het een geweldige route geworden. Echt heel mooi! Ik heb alleen een probleem met de ATB, hij geeft bij mij constant 160 km/h aan (en op de hud geeft hij 148 aan). Het vreemde is alleen dat ik dit niet bij andere routes heb. Weet iemand misschien waar dat aan kan liggen of wat ik fout doe? Ik heb alles naar mijn weten goed geïnstalleerd en heb de handleiding goed nagelezen!

Groetjes!

simonewerro
5
Gegeven waarderingen: 63 keren
Ontvangen waarderingen: 118 keren

Bericht door simonewerro »

Nogmaals heel erg bedankt voor deze prachtige route. Ik heb echter een punt missing en dat durf ik bijna niet vragen. Het gaat waarschijnlijk om bossages. Ik heb TS tools er al overheen laten open. echter zonde resultaat. Ik meen echter alles gedownload te hebben maar toch. Zie beeld hieronder.
Afbeelding

Ik schaam me bijna kapot dit te moeten vragen. Ja ik heb alle payware en naar ik meen heb ik ook de assests lijst door gespit.

Gr Erik

Frison
5
Gegeven waarderingen: 1485 keren
Ontvangen waarderingen: 8786 keren

Bericht door Frison »

Ik zie geen melkflessen, dus geen.missende assets, maar wel missing textures.
Je mist dus bepaalde texture bestanden.
Probeer eens in de editor met dubbelklikken op dat object uit te vinden wat het is en installeer die opnieuw.
Na lang twijfelen, toch nog maar even doorzetten

MB1987
4
Gegeven waarderingen: 265 keren
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Bericht door MB1987 »

Wauw wat een prachtige route hebben jullie gemaakt, vandaag mijn eigen scenario van Apeldoorn - Enschede gereden met de sprinter, en heb er enorm van genoten van de kwaliteit van jullie route, petje af. Wat een mooie realistische route is het geworden, met veel herkenbare details erin verwerkt, echt klasse. Wat een leuke verrassing was het toen ik 2 weken geleden op de livestream zag dat jullie het stukje tussen Goor - Zutphen er toch in hadden gebouwd. Bij deze wil ik Daniel en Niels graag bedanken voor het uitbrengen van deze route en iedereen die hieraan mee geholpen heeft, en dat we veel rijplezier hiervan mogen genieten.

Met Vriendelijke Groet,
Maarten.

tieske05
5
Gegeven waarderingen: 12 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Bericht door tieske05 »

Mannen, hartelijk dank! Erg genoten, zodanig erg dat ik nu al bij scenario 5.18 ben aangekomen. Daar kan ik na het afkoppelen van de wagens, en 1 wagon al weggerangeerd te hebben, de 2e niet meer aankoppelen. Ben ik de enige met dit probleem?

Martijn1987
5
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 0

Bericht door Martijn1987 »

Grote complimenten voor de bouwers van deze prachtige route. Ik stuit echter op één probleem, die ik echt niet opgelost krijg. Ik heb alle payware en freeware uit de lijst gedownload / geüpdate maar ik mis in Duitsland alle seinen en bovenleidingsportalen. Wat doe ik verkeerd?
Afbeelding
Afbeelding

Daniel
Moderator
5
Gegeven waarderingen: 1101 keren
Ontvangen waarderingen: 1197 keren

Bericht door Daniel »

Je hebt blijkbaar de seinen én bovenleiding niet of niet goed geïnstalleerd. Ik zou even een nieuwe poging doen.
Deze gebruikers waarderen Daniel voor dit bericht:
Rubku_NL
Afbeelding

simonewerro
5

Ik ben er niet uitgekomen mbt missing textures. Ik heb alles gedownload. TS Tools nogmaals gecheckt. Gekeken bij de scenario editor. Die gaf aan "scenery-Vegetation-Embankment_large.xml. Ik ben er niet zeker van maar volgens mij heb ik die ook. Ik doe er nog even een printje bij. Oh ja, hetzelfde mis ik ook in de boog van station Hengelo in de richting van Hengelo Oost.
Afbeelding
Voor de hulp alvast bedankt.

RemkoH
Beheerder
5

Bericht door RemkoH »

Martijn1987 schreef:
20 aug 2024, 13:01
Ik heb alle payware en freeware uit de lijst gedownload / geüpdate maar ik mis in Duitsland alle seinen en bovenleidingsportalen.
Overduidelijk niet of niet correct uitgevoerd. De stortvloed aan melkflessen in de screenshots zijn het bewijs.
Een melkfles wordt door TS als placeholder geplaatst op de plek van een niet (of niet goed) geïnstalleerde asset.
Dus kom je ergens een melkfles tegen, in welke route dan ook, dan mis je iets.
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter

RemkoH
Beheerder
5

Bericht door RemkoH »

simonewerro schreef:
20 aug 2024, 13:54
Ik ben er niet uitgekomen mbt missing textures. ... Die gaf aan "scenery-Vegetation-Embankment_large.xml. Ik ben er niet zeker van maar volgens mij heb ik die ook. ...
Inderdaad laat de screen geen twijfel bestaan dat het om een missing texture gaat.
Dat een asset geïnstalleerd is, en dus in ts-tools niet als missend naar boven komt, wil nog niet zeggen dat die correct/compleet geïnstalleerd is.
Het lijkt inderdaad om iets van bossage ofzo te gaan.
Dus begin met de herinstallatie van de diverse scenery packs die in de handleiding staan.
Deze gebruikers waarderen RemkoH voor dit bericht:
Frison

simonewerro
5

Laat ik nou de hele lijst nog een keer doorgewerkt hebben. Het resultaat was op de foto te zien. Ik heb de verdenking dat het iets van UKTS is, want deze geeft bij installatie aan dat er een repair plaatsvind terwijl ik de indruk heb dat er dingen aangevuld moeten worden. Ik heb de laatste versies van deze lijst.
Ik kom er op terug.

Mauricevdam
3
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 3 keren

Bericht door Mauricevdam »

Hallo allemaal,

Ik mis de stations bij Bad Bentheim, ik heb al een aantal keer in de handleiding gekeken, en wat routes aangeschaft. Maar mis nog steeds de perrons bij Bad Bentheim.

Weet iemand toevallig in welk "pack" dit te download is? Of welke route is moet kopen?

Ik hoor het graag, en alvast bedankt!
Afbeelding

Rubku_NL
Download Manager
5
Gegeven waarderingen: 631 keren
Ontvangen waarderingen: 1205 keren

Bericht door Rubku_NL »

Even ChrisTrains en Frison packs updaten.

Eveneens raad ik aan om alle packs van CoHa ook te updaten alsmede er voor te zorgen dat je alle treinen up-to-date hebt.
Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
Mauricevdam
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

simonewerro
5

Nog een keer alles gedownload en geïnstalleerd. Resultaat blijft. Vorige week nog een integriteit uitgevoerd en op steam gecheckt of daarvan ook alles aanwezig was. Schiet mij maar lek.

Gr Erik

Marklin
5
Gegeven waarderingen: 2303 keren
Ontvangen waarderingen: 2727 keren

Bericht door Marklin »

Wat zijn de coördinaten van je plaatje?, dan kunnen we daar ter plekke eens een blik op werpen.
Afbeelding

Prettige reis!

k_j_k
2
Gegeven waarderingen: 9 keren
Ontvangen waarderingen: 10 keren

Bericht door k_j_k »

Heb je geen missende European of US Asset Pack waar deze missende texturen in voorkomen. Ik heb in het verleden zoiets gehad in een payware route en wist niet wat het probleem was, maar deze paketten moeten apart worden geinstalleerd (via Steam).

weekendvrij
1
Gegeven waarderingen: 112 keren
Ontvangen waarderingen: 24 keren

Bericht door weekendvrij »

Wat is dit een prachtige uitbreiding! bedankt!.
de route´s zien er echt heel mooi uit. ik heb hier en daar wel wat melkflessen. en volgens mij heb ik alle assets. maar dat weet ik niet helemaal zeker.

bij Lochem heb ik er een aantal
Afbeelding

Bij Goor en Delden geen stations gebouw

Afbeelding

Afbeelding

verder mis ik nog wat vegatatie
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en ik mis seinen en portalen in Duitsland

Afbeelding

NielsB_
5
Gegeven waarderingen: 642 keren
Ontvangen waarderingen: 1097 keren

Bericht door NielsB_ »

Als je melkflessen hebt, heb je dus niet alle assets.. een melkfles zal er alleen komen als je wat mist :wink:

Zorg ervoor dat je eventueel met TS tools gaat checken wat je precies mist of loop gewoon alle download links in de handleiding na want je mist overduidelijk meerdere paketten dan wel updates van paketten.
Deze gebruikers waarderen NielsB_ voor dit bericht:
Rubku_NL

Daniel
Moderator
5
Gegeven waarderingen: 1101 keren
Ontvangen waarderingen: 1197 keren

Bericht door Daniel »

"Een paar melkflessen" je steekt als bouwer zoveel tijd in een route en in een handleiding en dan krijg je "als dank" zulke screens terug, met "een paar melkflessen".....

Iets met een handleiding en ALLES downloaden én installeren.

Verder zal ik maar niks zeggen
Deze gebruikers waarderen Daniel voor dit bericht (totaal 4):
FrisonRubku_NLBryanPirodanielxdaniel
Afbeelding

Terug naar “Routes”