Wat worden we weer verwend.
Ben zeer onder de indruk.

Aan alle bouwers hartelijk bedankt voor dit juweeltje.

Niet in de laatste plaats ook jij (en andere asset bouwers) ontzettend bedankt voor het maken van de véle in de route gebruikte assets.Frison schreef: ↑16 aug 2024, 23:23Daniel en Niels, ik heb al eerder gezegd dat jullie samen een geweldig project hebben gemaakt.
Met de keuze voor kwaliteit en doelbewust niet voor kwantiteit is een route ontstaan met een heel hoog realiteits factor en alleen daardoor tot de top routes die er zijn voor Railworks behoort.
Menig routebouwer kan een voorbeeld aan jullie nemen en ik denk dat vele gebruikers, waaronder ik zelf, vele uren aan rijplezier tegemoed kunnen zien.
Nogmaals bedankt voor al jullie werk en doorzettingsvermogen!
Overduidelijk niet of niet correct uitgevoerd. De stortvloed aan melkflessen in de screenshots zijn het bewijs.Martijn1987 schreef: ↑20 aug 2024, 13:01Ik heb alle payware en freeware uit de lijst gedownload / geüpdate maar ik mis in Duitsland alle seinen en bovenleidingsportalen.
Inderdaad laat de screen geen twijfel bestaan dat het om een missing texture gaat.simonewerro schreef: ↑20 aug 2024, 13:54Ik ben er niet uitgekomen mbt missing textures. ... Die gaf aan "scenery-Vegetation-Embankment_large.xml. Ik ben er niet zeker van maar volgens mij heb ik die ook. ...