't Hart van Nederland V2.0
- Marklin
- 4
- Gegeven waarderingen: 2052 keren
- Ontvangen waarderingen: 2332 keren
Re: 't Hart van Nederland V2.0
Hmm, krijg de alom bekende tempdump na afsluiten van TSC.
En dit krijg ik oa. als er met Christrains perrons is gewerkt.
Alles gaat verder goed met opslaan enz. maar zodra er op Esc -> beëindigen word geklikt is de tempdump een feit wat niets met geheugen te maken heeft.
Is er een route bouwer onder ons die dit ook wel eens ervaart of ben ik de enigste?
En dit krijg ik oa. als er met Christrains perrons is gewerkt.
Alles gaat verder goed met opslaan enz. maar zodra er op Esc -> beëindigen word geklikt is de tempdump een feit wat niets met geheugen te maken heeft.
Is er een route bouwer onder ons die dit ook wel eens ervaart of ben ik de enigste?
- Marklin
- 4
Het zal toch niet zo zijn dat onderstaand de reden is van die tempdump?
Dezelfde perrons zijn te selecteren onder landschap (zie pijl ?) en Perrons (zie pijl)
Mocht dat niet zo zijn dan vraag ik me tevens af waarom ze dubbel voorkomen, de lijsten staan al zo vol ....
Dezelfde perrons zijn te selecteren onder landschap (zie pijl ?) en Perrons (zie pijl)
Mocht dat niet zo zijn dan vraag ik me tevens af waarom ze dubbel voorkomen, de lijsten staan al zo vol ....
- Frison
- 4
- Gegeven waarderingen: 1372 keren
- Ontvangen waarderingen: 8433 keren
- Contacteer:
Nou, kloppen doet het volgens mij niet want je kan normaal gesproken maar 1 categorie per object kiezen.
Of er is iemand aan het knoeien geweest met de bestanden, of ze zijn later door de maker in een andere categorie geplaatst, maar dan mag je ze niet dubbel tegenkomen denk ik.
[edit]
Inderdaad staan er onder de assets van ChrisTrains een aantal dubbel in met dezelfde naam, maar wel in een andere map. De oudste zijn van 2017 en de nieuwste van 2023
Het is dus zeer waarschijnlijk dat er daar iets mis mee gaat en is het de moeite waard om uit te zoeken of eventueel even met Chris overleggen hoe dat kan.
[/edit]
[edit2]
en ze verwijzen dus inderdaad naar een andere sub category, te weten 05 en 08
[/edit2]
Of er is iemand aan het knoeien geweest met de bestanden, of ze zijn later door de maker in een andere categorie geplaatst, maar dan mag je ze niet dubbel tegenkomen denk ik.
[edit]
Inderdaad staan er onder de assets van ChrisTrains een aantal dubbel in met dezelfde naam, maar wel in een andere map. De oudste zijn van 2017 en de nieuwste van 2023
Het is dus zeer waarschijnlijk dat er daar iets mis mee gaat en is het de moeite waard om uit te zoeken of eventueel even met Chris overleggen hoe dat kan.
[/edit]
[edit2]
en ze verwijzen dus inderdaad naar een andere sub category, te weten 05 en 08
[/edit2]
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.
- Marklin
- 4
Lees nu pas je editen, het is onwaarschijnlijk dat een tempdump daar aan zou kunnen liggen maar toch ....
Zal straks in het topic van Chris een berichtje achterlaten wat verwijst naar hier over deze perron gevallen.
Misschien dat hij het meekrijgt, zo niet dan effe een mail of zo.
Edit/
En die zit nog in de laatste release want voor ik deze erop zette had ik alles verwijderd om zo eventuele oudere bestanden te vermijden.
Zie knipsel:
Zal straks in het topic van Chris een berichtje achterlaten wat verwijst naar hier over deze perron gevallen.
Edit/
Jij zegt de oudste is van 2017, maar hier heb ik een dubbel .bin bestand uit 2015 en wel NSPlatEdge4-75m waarvan de nieuwste (2023) bovenaan staat.
En die zit nog in de laatste release want voor ik deze erop zette had ik alles verwijderd om zo eventuele oudere bestanden te vermijden.
Zie knipsel:
- Rubku_NL
- Download Manager
- 4
- Gegeven waarderingen: 508 keren
- Ontvangen waarderingen: 999 keren
- Contacteer:
Het lijk me sterk dat die van Christrains zelf zijn.
Wat zijn de lokatie van de dubbele. Bin want deze staan sowieso in een andere map.
Kan het helaas zelf niet checken op het moment iets mer werk en zo.
Maar heb een vermoeden dat het hier om een repaint gaat.
Of wellicht zelf perongeluk ineen andere map gezet, gezien ik me nog wel iets kan herinneren dan je iets van missende endcaps had van de perrons een aantal jaar geleden
Wat zijn de lokatie van de dubbele. Bin want deze staan sowieso in een andere map.
Kan het helaas zelf niet checken op het moment iets mer werk en zo.
Maar heb een vermoeden dat het hier om een repaint gaat.
Of wellicht zelf perongeluk ineen andere map gezet, gezien ik me nog wel iets kan herinneren dan je iets van missende endcaps had van de perrons een aantal jaar geleden
- Marklin
- 4
Nou de genoemde zit sowieso dubbel in de NS Platform map van Chris en op gezocht had en lijkt mij niet van een repaint te zijn. (schone installatie)
- Rubku_NL
- Download Manager
- 4
- Contacteer:
Dat snap ik maar waarschijnlijk zit er 1 in een sub map want je kan niet 2 keer de zelfde naam in 1 map gebruiken (mits het een ander extensie is)
Daarom ben ik benieuwd naar de map lokatie als in
Assets/Christrains/...
O en zijn de ingame van beide .bin het zelfde of niet
Daarom ben ik benieuwd naar de map lokatie als in
Assets/Christrains/...
O en zijn de ingame van beide .bin het zelfde of niet
- Frison
- 4
- Gegeven waarderingen: 1372 keren
- Ontvangen waarderingen: 8433 keren
- Contacteer:
Ja zo komen we er wel.Marklin schreef: ↑05 sep 2024, 08:59Lees nu pas je editen, het is onwaarschijnlijk dat een tempdump daar aan zou kunnen liggen maar toch ....
Edit/Jij zegt de oudste is van 2017, maar hier heb ik een dubbel .bin bestand uit 2015 en wel NSPlatEdge4-75m waarvan de nieuwste (2023) bovenaan staat.
Zie knipsel:.....
Het gaat in eerste instantie om de BE Platform...... en nu haal je er weer andere bij, dat is niet handig want dat wekt verwarring.
De BE Platform dubbele bestanden staan in deze mappen:
.....\Assets\ChrisTrains\RailSimulator\Scenery\Procedural en in: ...\Assets\ChrisTrains\RailSimulator\Scenery\Procedural\NS Platforms
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.
- Marklin
- 4
Ja Frits daar heb je gelijk in, maar kwam al zoekende dit tegen vandaar ....
Afijn ben hier uit, het bestand staat in dezelfde map, maaar omdet er een spatie tussen de m en .bin (NSPlatEdge4-75m .bin) staat word het niet overschreven.
Dus het kan haast niet anders of jullie moeten hem ook hebben lijkt mij ....
En of het op deze manier (spatie) gevolgen kan hebben met dit foute bestand ....?, geen idee.
Heb hem iig verwijderd.
Terug naar de BE Platforms
Afijn ben hier uit, het bestand staat in dezelfde map, maaar omdet er een spatie tussen de m en .bin (NSPlatEdge4-75m .bin) staat word het niet overschreven.
Dus het kan haast niet anders of jullie moeten hem ook hebben lijkt mij ....
En of het op deze manier (spatie) gevolgen kan hebben met dit foute bestand ....?, geen idee.
Heb hem iig verwijderd.
Terug naar de BE Platforms
- Rubku_NL
- Download Manager
- 4
- Contacteer:
De BE platform waren van oorsprong repaintsvan ZWNL, deze zijn later toegevoegd aan het pakket van Christrains en zo als recent met de NONL platform zijn gedaan.
- Marklin
- 4
Ja dat zou kunnen, maar als je Dit bedoeld gaat dat bij mij niet op want heb het namelijk niet geïnstalleerd staan door zoals gezegd een schone instal.
Oja, dit zullen geen dubbele bestanden zijn maar worden er wel route editor lijst namen gebruikt die gelijk zijn lijkt mij zoals te zien in mijn eerdere plaatje.
Oja, dit zullen geen dubbele bestanden zijn maar worden er wel route editor lijst namen gebruikt die gelijk zijn lijkt mij zoals te zien in mijn eerdere plaatje.
- Rubku_NL
- Download Manager
- 4
- Contacteer:
Deze werden tot de nonl 6.0 standaard in de route meegeleverd.
Maar dat was meer een voorbeeld.
De BE platform worden worden overigens november steeds met zwnl mee geleverd.
Maar dat was meer een voorbeeld.
De BE platform worden worden overigens november steeds met zwnl mee geleverd.
- Rubku_NL
- Download Manager
- 4
- Contacteer:
Ik heb even v5.87 geopend en er zitten 2 stuk in waar van 1 met een spatie.Marklin schreef: ↑05 sep 2024, 08:59Jij zegt de oudste is van 2017, maar hier heb ik een dubbel .bin bestand uit 2015 en wel NSPlatEdge4-75m waarvan de nieuwste (2023) bovenaan staat.
Zie knipsel:
na het open van de versie met Spatie in RWtools zie je dat de namen er uit zijn gehaald en hij dus ingame niet te gebruiken is.
Ik vermoed dat dit ooit een foutje was en deze er puur in zit om de werken op bestaande route te voorzien
De versie zonder de spatie is de huidige.
Voor de BE durf ik zo 123 geen antwoord te geven
Alleen de de perrons zelf onder Platforms te vinden zijn en de fillers onder Loft.
dit is gecontroleerd op V5.87
- Marklin
- 4
Oké, ja ik had het bestand met spatie dus verwijderd en met TS_Tools ff gecontroleerd maar hier is iig niets missend.
En de genoemde BE platforms in een testroute gecontroleerd die in beide buttons voorkomen maar ze verwijzen afzonderlijk allemaal naar hetzelfde pad c.q. .bin bestand.
Mja nu nog het waarom ze dubbel in de lijsten staan zeg maar?
Edit/
Dat zeg je zo fillers onder loft maar dus eentje niet, en laat dat toevallig een BE zijn gezien mijn plaatje.
Tevens staat deze filler C ook onder Loft ofwel dubbel in de lijsten.
En de genoemde BE platforms in een testroute gecontroleerd die in beide buttons voorkomen maar ze verwijzen afzonderlijk allemaal naar hetzelfde pad c.q. .bin bestand.
Mja nu nog het waarom ze dubbel in de lijsten staan zeg maar?
Edit/
Dat zeg je zo fillers onder loft maar dus eentje niet, en laat dat toevallig een BE zijn gezien mijn plaatje.
Tevens staat deze filler C ook onder Loft ofwel dubbel in de lijsten.
- Marklin
- 4
Citaat uit het scenario topic van 't HvN: (klik daar op ^)
Zo ook van en naar Utrecht CS:
Zie knipsel zoals de nieuwe rails er nu bijligt en je kunt zien welk spoor (7) naar Hilversum gaat, vanaf Hilversum zijn wel alle sporen te bereiken.Marklin schreef: ↑09 sep 2024, 10:47Heb Weesp <-> Amsterdam al zover klaar aan spoor en BVL enz. met 15 % scenery, maar aangezien je bij het nieuwe Amersfoort alleen vanaf spoor 7 naar Hilversum -> kunt is dit scenario moeilijk te wijzigen gezien nu spoor 4a naar spoor 7 wat ik geprobeerd heb en allerlei complicaties geeft.
Zo ook van en naar Utrecht CS: