[Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Hier vind je alle onderwerpen over routes die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Gebruikersavatar
DonMattheo
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 mei 2020, 17:51
3
Locatie: Schweiz
Gegeven waarderingen: 44 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door DonMattheo »

Hartelijk dank voor deze geweldige uitbreiding. Het is erg leuk! Ik heb een vraag: Is het iemand ook opgevallen dat de Flirt 3A NS2200 in het scenario van Koplopermau 3.3 Spitslag Zevenberg aan Zee - Krammendijk Centraal zich vreemd gedraagt voor Gorperlo? Alles begint te flikkeren in de cabine, het geluid stopt en je kunt niet meer sturen met het toetsenbord.
Ik heb de Flirt en de baan twee keer opnieuw geïnstalleerd, maar er is niets veranderd. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt? En kun je me een tip geven? Hartelijk dank
Deze gebruikers waarderen DonMattheo voor dit bericht:
MarkA
Ik ben een gepassioneerde hobbymachinist uit Zwitserland. Ik maak ook video's tussendoor. Hier is mijn kanaal: Reizen met DonMattheo. https://youtube.com/@donmattheo2653?feature=shared

Gebruikersavatar
PeterMCE
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 apr 2020, 20:15
4
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 4 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door PeterMCE »

Je bent niet de enige. Heb hetzelfde ondervonden. Benieuwd wat het kan zijn in ieder geval.
Deze gebruikers waarderen PeterMCE voor dit bericht:
DonMattheo
Simmen met een muziek? https://happy-tigers.com

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 656
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 463 keren
Ontvangen waarderingen: 767 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door Rubku_NL »

Het probleem met de 3 flirts in het scenario: Spitslag Zevenberg aan Zee - Krammendijk Centraal, is bij zowel Mark als ChrisTrains bekend.
Wat dit probleem veroorzaakt is nog onbekend en wordt momenteel nog onderzocht.
Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht (totaal 3):
DonMattheoPeterMCEMarkA
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
DonMattheo
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 mei 2020, 17:51
3
Locatie: Schweiz
Gegeven waarderingen: 44 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door DonMattheo »

Bedankt voor de informatie. Ik ben blij dat ik het niet ben. En excuses als ik vroeg of het antwoord al bekend was.
Ik ben een gepassioneerde hobbymachinist uit Zwitserland. Ik maak ook video's tussendoor. Hier is mijn kanaal: Reizen met DonMattheo. https://youtube.com/@donmattheo2653?feature=shared

simonewerro
Berichten: 164
Lid geworden op: 26 apr 2020, 14:15
4
Gegeven waarderingen: 31 keren
Ontvangen waarderingen: 73 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door simonewerro »

Misschien een overbodige vraag, maar werken de scenarios van V2 ook op de V3?

Gr Erik

Clipmeneernl
Berichten: 586
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:15
4
Gegeven waarderingen: 278 keren
Ontvangen waarderingen: 461 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door Clipmeneernl »

Lang verhaal kort: Nee.

Over de gehele route is spoor/markers/infra veranderd zoals.
  • De verbouwing van Zevenberg aan Zee
  • De verbouwing van Krammendijk Centraal
  • De verbouwing van de spoorlijn tussen Panneren en Hemdrecht
Alle scenario's zijn hierdoor dus kapot gegaan, en alle scenario's die zijn gemaakt voor V3 zijn in een aparte map gezet als back-up.
Deze gebruikers waarderen Clipmeneernl voor dit bericht:
MarkA

Gebruikersavatar
MarkA
Beheerder
Berichten: 347
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 659 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door MarkA »

Rubku_NL schreef:
06 jan 2024, 20:41
Wat dit probleem veroorzaakt is nog onbekend en wordt momenteel nog onderzocht.
Klopt, op het moment weten we wel dat indien je de kering eruit haalt, en dus de spelerstrein vanaf het perron laat beginnen, het probleem is opgelost. Waar het precies aanligt (het is ook een beetje random of en hoe vaak het probleem zich voordoet) is mij nog niet duidelijk.

Verder zijn er aan de documentatie zojuist enkele dingen toegevoegd:
Op de downloadpagina is onderaan een lijst toegevoegd met alle benodigde add-ons om alle scenario's te kunnen rijden. Ja het is op het eerste oog best een lange lijst, maar als we aannemen dat de meeste mensen alle content van ChrisTrains wel in hun bezit hebben is het overgrote deel ervan allemaal freeware: Klik

Ik heb op de pagina van de handleiding een FAQ toegevoegd onder de lijst met benodigde Assets voor de route zelf: Klik

De hele achtergrond, gedachtegang en fictieve historie welke tot v2.2 in de handleiding stond is bijgewerkt voor v3.0 en online beschikbaar, de bestaande delen zijn ook deels bijgewerkt met nieuwe inzichten om het weer één samenhangend verhaal te maken. Het is wat veel tekst, maar voor de mensen wie de route intressant vinden is het - hoop - ik wel de moeite waard. Ook voor scenariobouw levert het mogelijk wat inspiratie op, deze tekst vind je hier: Klik
Deze gebruikers waarderen MarkA voor dit bericht (totaal 5):
ClipmeneernlMarklinludmilladanielxdanielrabby62
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community :smile:

Gebruikersavatar
saurer580
Berichten: 127
Lid geworden op: 04 apr 2020, 13:54
4
Gegeven waarderingen: 474 keren
Ontvangen waarderingen: 65 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door saurer580 »

Leuk om het achtergrondverhaal te lezen, geeft een extra dimensie aan jouw werk!

vr.gr
Ruud
Deze gebruikers waarderen saurer580 voor dit bericht:
MarkA

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3453
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
4
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1942 keren
Ontvangen waarderingen: 2185 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door Marklin »

Rubku_NL schreef:
06 jan 2024, 20:41
Wat dit probleem veroorzaakt is nog onbekend en wordt momenteel nog onderzocht.
Heb n.a.v. dit scenario hem eens gereden en komt er idd flikkering in de Cab. waarbij het toetsenbord niet meer reageert. :upside_down:
Bij mij begon dit trouwens niet in Gorperlo maar ter hoogte van Miezerveen.
Afijn, met dit gegeven had ik hem iets voor Gorperlo opgeslagen (F2) en waar bij mij de flikkering begon het scenario afgesloten.
Nu komt het wonderbaarlijke van TSC; het scenario vervolgens hervat op het punt van opslaan (iets voor Gorperlo) en totaal geen last meer gehad dus zonder problemen uit kunnen rijden. :stuck_out_tongue:

Afbeelding

Ps. overigens dit traject ziet er perfect uit! :hugging:
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht (totaal 3):
DonMattheoMarkAKoplopermau
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
DonMattheo
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 mei 2020, 17:51
3
Locatie: Schweiz
Gegeven waarderingen: 44 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door DonMattheo »

Bedankt Märklin - dat ga ik meteen proberen.

Edit: Het werkte - hartelijk dank!
Deze gebruikers waarderen DonMattheo voor dit bericht:
Marklin
Ik ben een gepassioneerde hobbymachinist uit Zwitserland. Ik maak ook video's tussendoor. Hier is mijn kanaal: Reizen met DonMattheo. https://youtube.com/@donmattheo2653?feature=shared

Gebruikersavatar
Pectacq
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 jul 2022, 17:49
1
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 3 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door Pectacq »

idd de ice vervangen met locoswap en werkt prima :thumbsup:
Deze gebruikers waarderen Pectacq voor dit bericht:
Marklin

Hagelslag12
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 nov 2023, 16:01
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door Hagelslag12 »

Hoort het dat de Ktrains Traxx niet reageert op de level transities op de HSL?

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 656
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 463 keren
Ontvangen waarderingen: 767 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door Rubku_NL »

Dat is correct aangezien de route niet is voorzien van K-Trains ETCS-makers.
Ik weet het niet 100% zeker, maar ik dacht dat Mark hier bewust voor heeft gekozen, om deze niet toe te voegen.
Maar dat kan Mark beter zelf toelichten.
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
MarkA
Beheerder
Berichten: 347
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 659 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door MarkA »

Hagelslag12 schreef:
09 jan 2024, 18:40
Hoort het dat de Ktrains Traxx niet reageert op de level transities op de HSL?
Dat klopt, er is alleen ondersteuning voor de producten van ChrisTrains en de relevante DCR pakketen waaraan ik zelf de beveilingssystemen (opnieuw) gescript heb, zie hiervoor de tabel onderaan het FAQ gedeelte van de handleiding: Krammerdijks_Deltaland

Wat betreft het toevoegen van ondersteuning voor de producten van KTrains producten heb ik 2 jaar gelegen al het volgende geschreven:
Weliswaar in het Engels gezien de vraagsteller destijds geen Nederlands sprak, maar ik verwacht dat dat eventueel met hulp van Google Translate geen probleem is:viewtopic.php?p=10558#p10558

Die situatie is niet veranderd gezien niemand zich gemeld heeft dit exact uit te willen zoeken, en eigenlijk voel ik er sowieso weinig voor gezien de producten van Ktrains nog altijd - voor mij - enkele grote gebreken bevatten zoals een ATB waarbij je met code 60 of 80 op een rood sein af kunt rijden. Er is in de afgelopen 2 jaar ook geen enkele van deze zaken opgelost door KTrains dus ik verwacht er weinig van dat dit ooit wel gaat gebeuren helaas
Deze gebruikers waarderen MarkA voor dit bericht (totaal 3):
Rubku_NLPjottrRoy
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community :smile:

VIRMm1
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 apr 2023, 20:55
1
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 3 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door VIRMm1 »

Fantastische route weer. Het is altijd al mijn favoriet geweest maar deze update maakt hem nog beter (en realistischer). Vooral het opstelterrein bij Krammendijk is veel beter nu die scherpe bocht eruit is. Leuk detail zijn ook de 'oude' bruggen richting Iepedam die zo'n lawaai maken. :smile: Jammer dat veel van de oude scenario's nu niet meer werken maar ongetwijfeld zullen er vele nieuwe bij komen in de loop van de tijd. :smile:

Ik ben ongetwijfeld iets vergeten te downloaden, ik weet alleen niet wat, ik mis namelijk af en toe wat bovenleiding portalen (maar 95% verschijnt gewoon goed), daarnaast ontbreekt de hele overkapping van het nieuwe station 'De Emburcht' en van het 'nieuwe' perron in Iepedam (meest rechtse perron gezien vanuit Lichtdorp).

Die bovenleidingportalen, kan het zijn dat die niet altijd geladen worden als je de settings niet op het allerhoogst hebt staan? Ik heb (voor mijn gevoel) nu wel alle assets gerelateerd aan bovenleidingen gedownload.

Iemand enig idee in welke assetpakketten deze dingen verstopt zitten?
Nogmaals, ik geloof best dat ik iets vergeten ben te downloaden, maar ik ben nu al de hele assetlijst 3x langs gegaan en bij elke asset denk ik 'Nee deze heb ik al'.

Of wellicht een bestaande assetpakket die recent vernieuwd is waar dit in zit?

De payware heb ik allemaal, dat heb ik zojuist nog gecheckt in Steam

Thanks :upside_down:
Deze gebruikers waarderen VIRMm1 voor dit bericht:
MarkA

Sebas1700
Berichten: 102
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:15
4
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 36 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door Sebas1700 »

Check jouw ontbrekende assets even met TS-tools.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3453
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
4
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1942 keren
Ontvangen waarderingen: 2185 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door Marklin »

VIRMm1 schreef:
18 jan 2024, 00:19
Die bovenleidingportalen, kan het zijn dat die niet altijd geladen worden als je de settings niet op het allerhoogst hebt staan?
Ja dat is mogelijk als de Scenery Density niet op 100% staat dan kunnen objecten wegvallen, de rest maakt niet uit.
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
RemkoH
Beheerder
Berichten: 569
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Gegeven waarderingen: 169 keren
Ontvangen waarderingen: 360 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door RemkoH »

Marklin schreef:
18 jan 2024, 08:52
VIRMm1 schreef:
18 jan 2024, 00:19
Die bovenleidingportalen, kan het zijn dat die niet altijd geladen worden als je de settings niet op het allerhoogst hebt staan?
Ja dat is mogelijk als de Scenery Density niet op 100% staat dan kunnen objecten wegvallen, de rest maakt niet uit.
ALTIJD zorgen dat Scenery Density op 100% staat.

Alle andere instellingen kan je mee spelen naar gelang hoe krachtig jouw computer is, behalve die.

Niet alleen zullen diverse bovenleidingsportalen niet zichtbaar zijn maar ook diverse andere objecten.
Daaronder kunnen ook (delen van) stationsgebouwen vallen.

P.S. De berichten over TS-Tools zijn afgesplitst naar hier.
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op :upside_down:


VIRMm1
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 apr 2023, 20:55
1
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 3 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door VIRMm1 »

Ik had het vermoeden dat ik het België pakket van Frison vergeten was (heb wel bewust 1 t/m 5 geinstalleerd maar Belgie kon ik me niet herinneren), tegelijk de scenery density op maximaal gezet en nu is alles wel gewoon zichtbaar, incl de perron overkappingen. Welke van de 2 nu de oplossing is weet ik niet maar ik heb het nu zoals ik wil :sunglasses:
Deze gebruikers waarderen VIRMm1 voor dit bericht (totaal 2):
RemkoHMarkA

Winerail
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 sep 2020, 18:02
3
Gegeven waarderingen: 35 keren
Ontvangen waarderingen: 7 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door Winerail »

Razend enthousiast over deze route, helemaal met de audio update's voor de CT-trein(stellen).

Complimenten voor alle betrokkenen.

ps. in de assetlijst ontbreekt 1 verwijzing, naar DanielSyntus Reclameborden 2.
nog niet echt gemist in het spel dus zeker geen halszaak.

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 656
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 463 keren
Ontvangen waarderingen: 767 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door Rubku_NL »

Winerail schreef:
20 jan 2024, 11:40
ps. in de assetlijst ontbreekt 1 verwijzing, naar DanielSyntus Reclameborden 2.
Dat klopt, want deze worden meegeleverd met de route, dus hiervoor is geen verwijzing nodig.
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Winerail
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 sep 2020, 18:02
3
Gegeven waarderingen: 35 keren
Ontvangen waarderingen: 7 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door Winerail »

Rubku_NL schreef:
20 jan 2024, 14:06
Dat klopt, want deze worden meegeleverd met de route, dus hiervoor is geen verwijzing nodig.
Geen halszaak, maar hoe komt het dat TS-tools deze aanduidt en ik de betreffende map niet terugvind in een de bestanden?
Ik zal de installatie nog eens doen.

Gebruikersavatar
MarkA
Beheerder
Berichten: 347
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 659 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door MarkA »

VIRMm1 schreef:
18 jan 2024, 00:19
Fantastische route weer. Het is altijd al mijn favoriet geweest maar deze update maakt hem nog beter (en realistischer). Vooral het opstelterrein bij Krammendijk is veel beter nu die scherpe bocht eruit is. Leuk detail zijn ook de 'oude' bruggen richting Iepedam die zo'n lawaai maken. :smile: Jammer dat veel van de oude scenario's nu niet meer werken maar ongetwijfeld zullen er vele nieuwe bij komen in de loop van de tijd. :smile:
Dankjewel :halo:
Het is wat dat betreft toch altijd keuzes maken, wil je dingen zoals die scherpe bogen en 'mislukte' halve-engelsmannen bij Krammendijk oplossen dan zijn aanpassingen nodig waarbij oude scenario's niet meer werken. Gezien veel oude scenario's behoorlijk verouderd waren qua materiaal en sommige het vanwege de grote updates van Christrains toch al niet meer voor volledig deden was de keuze relatief makkelijk en heb ik dus gekozen enkele oude delen waar ik zelf niet tevreden over was op te knappen met daarmee het vervallen van de oude scenario's voor V2.x.
VIRMm1 schreef:
19 jan 2024, 12:06
Ik had het vermoeden dat ik het België pakket van Frison vergeten was (heb wel bewust 1 t/m 5 geinstalleerd maar Belgie kon ik me niet herinneren), tegelijk de scenery density op maximaal gezet en nu is alles wel gewoon zichtbaar, incl de perron overkappingen. Welke van de 2 nu de oplossing is weet ik niet maar ik heb het nu zoals ik wil :sunglasses:
Gezien je probleemomschrijving vermoedde ik inderdaad een combinatie van Scenery Density niet op 100% en het weliswaar wel eerder geïnstalleerd hebben van enkele objectpakketen zoals Chris en Frison maar niet de laatste versie met enkele nieuwe objecten.

Scenery Density kun je met elk beetje laptop of PC gemaakt in de afgelopen 10 jaar altijd wel op 100% zetten, en is zoals gezegd ook nodig om alles zichtbaar te krijgen. Ik zal dit nog even aan de FAQ toevoegen in de handleiding.

Winerail schreef:
20 jan 2024, 11:40
Razend enthousiast over deze route,
Bedankt :sunglasses:
ps. in de assetlijst ontbreekt 1 verwijzing, naar DanielSyntus Reclameborden 2.
Deze zouden als het goed is inderdaad in het installatiepakket moeten zitten.

Laat mij even het volledige pad weten van het door TS-Tools aangegeven object, dan zal ik dit zelf eventjes controleren.
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community :smile:

Winerail
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 sep 2020, 18:02
3
Gegeven waarderingen: 35 keren
Ontvangen waarderingen: 7 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door Winerail »

MarkA schreef:
20 jan 2024, 16:55
Deze zouden als het goed is inderdaad in het installatiepakket moeten zitten.

Laat mij even het volledige pad weten van het door TS-Tools aangegeven object, dan zal ik dit zelf eventjes controleren.
Hoi MarkA en Rubku,

Ik heb de route opnieuw geïnstalleerd en nu zie ik de betreffende reclameborden wel!

Dank voor jullie reactie en advies, keep up the good work!!
Deze gebruikers waarderen Winerail voor dit bericht:
Rubku_NL

VIRMm1
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 apr 2023, 20:55
1
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 3 keren

Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling

Bericht door VIRMm1 »

MarkA schreef:
20 jan 2024, 16:55
VIRMm1 schreef:
18 jan 2024, 00:19
Fantastische route weer. Het is altijd al mijn favoriet geweest maar deze update maakt hem nog beter (en realistischer). Vooral het opstelterrein bij Krammendijk is veel beter nu die scherpe bocht eruit is. Leuk detail zijn ook de 'oude' bruggen richting Iepedam die zo'n lawaai maken. :smile: Jammer dat veel van de oude scenario's nu niet meer werken maar ongetwijfeld zullen er vele nieuwe bij komen in de loop van de tijd. :smile:
Dankjewel :halo:
Het is wat dat betreft toch altijd keuzes maken, wil je dingen zoals die scherpe bogen en 'mislukte' halve-engelsmannen bij Krammendijk oplossen dan zijn aanpassingen nodig waarbij oude scenario's niet meer werken. Gezien veel oude scenario's behoorlijk verouderd waren qua materiaal en sommige het vanwege de grote updates van Christrains toch al niet meer voor volledig deden was de keuze relatief makkelijk en heb ik dus gekozen enkele oude delen waar ik zelf niet tevreden over was op te knappen met daarmee het vervallen van de oude scenario's voor V2.x.
Oh ja, heel goed, snap de keuze volledig, ook Krammendijk station zelf is er echt veel beter op geworden. Die overkapping is ook prachtig. De oude vond ik altijd net niet kloppen omdat je als zogenaamde reiziger nog steeds in de regen zou staan als je op het perron stond (de overkapping dekte niet het hele perron), dat is nu echt mooi geworden. Ook die kopspoortjes maken het net wat dynamischer.

En als je vanuit Zevenberg bij de nieuwe fly-over bij Krammendijk stadion binnen komt rijden, zo langs 't station van Stadion, dan de tunnel in door Hoge markt, dan de tunnel weer uit en met de schuine boog naar het hoofdstation rijdt, dan voelt het wel echt alsof je een grote stad binnen rijdt :sunglasses: :clap: Heel realistisch

Ik hoop dat er snel wat meer scenario's bij komen want ik heb de route nu al 'uitgespeeld' :halo:

Terug naar “Routes”