Goedemiddag iedereen,
Lang niets laten horen wat betreft de route, tijd voor een update over hoe de zaken er voor staan.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd weinig aan de route gedaan heb, wat meerdere oorzaken heeft, allereerst een opleiding/cursus, daarna een beetje missende motivatie door warmte (zomermaanden) en wat andere zaken die gewoon veel tijd hebben gekost of dat nog steeds doen.
Is er dan helemaal niets gebeurd sinds de preview naar Goor, dat niet, ik heb wat zaken bijgewerkt en een begin gemaakt met het stuk naar Wierden en Almelo Bedrijvenpark, daarnaast uiteraard de ATB VV van MarkA toegevoegd. Als laatste ben ik nog bezig geweest met een ander project. Onderstaand wat screens van de verschillende zaken die aangepast zijn.
Verdere uitbreiding naar Wierden en Almelo Bedrijvenpark:
Beide verre van af, maar het begin is er..
Daarnaast ATB Vv toegevoegd op de hele route; Oldenzaal, Enschede, Hengelo, Almelo en Wierden:
Als laatste dan wat screens van een tussen project(je):
Een aantal GTW's welke ik eerder gemaakt heb waren toe aan een update, daarnaast worden er wat versies toegevoegd:
Wildlands:
Borkum:
Updates voor de Ellen ten Damme en Girotrein:
Tot zover de update, ik hoop dat ik de motivatie die ik nu weer deels terug gevonden heb vast kan houden zodat ik over niet al te lange tijd een afgebouwd Almelo Bedrijvenpark en Wierden kan laten zien. Daarna staat voor de eerste versie alleen Bad Bentheim nog op de planning, dus het begint ergens op te lijken. Ik zal proberen wat vaker iets te laten zien wat betreft voortgang..
Daniël