(Steam) TS Marketplace: Seaboard SD50 Livery Pack

Volg het laatste nieuws, aankondigingen etc. voor en door de community.
Rob Jansen
Oprichter
5
Gegeven waarderingen: 205 keren
Ontvangen waarderingen: 338 keren

(Steam) TS Marketplace: Seaboard SD50 Livery Pack

Bericht door Rob Jansen »

Afbeelding

TS Marketplace: Seaboard SD50 Livery Pack
Aan het einde van de jaren '70 zocht Electro-Motive naar een opvolger van de legendarische SD40-2 locomotief met zijn 645 series motor.
Dat resulteerde in de Electro-Motive's "60-series" diesel locomotieven met de 710 series motor maar met de klassieke SD40-2 en de toekomstige SD60 was een overbrugginsmodel nodig die de betrouwbare 645 series motor had maar het design van de nieuwe SD60 kreeg, dat was de SD50.

In de jaren '80 verschenen de eerste zes modellen van deze serie als voor-productie stellen voor de Norfolk & Western, de productie versies werden gemaakt vanaf begin 1981 tot 1985. In totaal werden er 421 SD50's gemaakt met EMD's traditionele 'spartan' cabine.
Om ervoor te zorgen dat de SD50 populairder werd had EMD eind 1984 het aantal horsepower van 3500 naar 3600 opgeschroefd en verbeterde alternatoren en tractiemotoren erin gebouwd.

In alle jaren dat de SD50 is geproduceerd zijn deze gekocht door 12 verschillende spoorwegbedrijven, Conrail was de grootste afnemer van de locomotieven met 135 stuks. De spoorwegbedrijven die later bekend kwamen te staan als CSX samen hadden ook een groot aantal aangeschaft zoals de Seaboard System met 81 stuks, Chesapeake & Ohio, 43 stuks en Baltimore & Ohio met 20 stuks.

De meeste van de SD50's hadden een bovengemiddelde levensduur. De grootste SD50 vloot bij CSX werd nogmaals vergroot met de aankoop van de Conrail versies en vandaag de dag worden de SD50's nog steeds ingezet bij CSX, weliswaar deels herbouwd.

De SD50 die in het pakket meekomt is in de Seaboard System livrei.

Om deze add-on te kunnen gebruiken heb je de Train Simulator: D&RGW SD50 Loco Add-On nodig welke apart verkrijgbaar is.

Je kunt hieronder een review achterlaten mocht je deze Add-On hebben aangeschaft.

Oprichter van DutchSims en Content Creator.
Livestreams op Afbeelding Twitch en video's op Afbeelding YouTube.
Check mijn website voor meer informatie wanneer de streams zijn.

Rob
5
Gegeven waarderingen: 29 keren
Ontvangen waarderingen: 7 keren

Re: (Steam) TS Marketplace: Seaboard SD50 Livery Pack

Bericht door Rob »

Op Steam geven ze blijkbaar ook niet aan voor welke route er scenario’s bij zitten. Of kijk ik ergens overheen? Je moet wel de DRGW sd50 hebben maar het lijkt me sterk dat de scenario’s voor Soldier Summit zijn.

Rubku_NL
Download Manager
5
Gegeven waarderingen: 632 keren
Ontvangen waarderingen: 1207 keren

Bericht door Rubku_NL »

Rob schreef:
20 mei 2020, 18:40
Op Steam geven ze blijkbaar ook niet aan voor welke route er scenario’s bij zitten.
Hi Rob.

Het betreft hier om een TS Marketplace DLC.

Deze Livery Packs worden meestal niet voor zien van scenario's en maakt gebruik van een andere Addon.
In dit geval gaat het om de volgende DLC vereist: Train Simulator: D&RGW SD50 Loco Add-On.

Mvg Rob
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Rob
5
Gegeven waarderingen: 29 keren
Ontvangen waarderingen: 7 keren

Bericht door Rob »

Bedankt Rob, voor deze uitleg. Ik vond het een beetje verwarrend in de beschrijving van Steam, omdat daar wel gesproken werd over scenario's.

Die marketplace addons zijn meestal wat voordeliger, was me al opgevallen. Vandaar dus.

Terug naar “Nieuws”