Door het vinkje even in de scenario editor uit te vinken (zie pijl in knipsel) ben je de melding kwijt, en natuurlijk ook de rollende start maar kan het scenario gereden worden, d.w.z. de bewuste fout ben je hiermee kwijt bij de start.

Joukie,
Ik wil versie 4 wel verwijderen maar dan moet ie wel genoemd worden! in de content map staat de route niet per naam aangegeven. Dus als je de route naam voor mij heb?
Yes ik heb dit probleem ook, vanmiddag tijdens de stream wou ik het scenario doen van Eemshaven naar Groningen en knalde ik tegen een tegentrein op :-P Maar dat kan misschien komen omdat het spel al aangaf dat ik de Wink mis.Wadlopertje schreef: ↑16 apr 2022, 17:54Net even geprobeerd het scenario RS5 Delfzijl - Groningen te rijden maar hij blijft hangen in het opstartscherm..
Hij opent 'm trouwens wel in de scenario editor maar zodra je op de play knop drukt blijft hij vastlopen..
Zijn er meerdere mensen met dit probleem?
Ja dat kan gebeuren met missende treinstellen (5 consisten van NoordNed) wanneer je die niet vervangt als ze missend zijn.Wadlopertje schreef: ↑16 apr 2022, 17:54Net even geprobeerd het scenario RS5 Delfzijl - Groningen te rijden maar hij blijft hangen in het opstartscherm..
Nou waar oa. jij mee bezig bent weet ik niet maar er is niets mis met het scenario RS5 Delfzijl - Groningen.Wadlopertje schreef: ↑16 apr 2022, 19:35Edit:
Alle GTW's in het scenario vervangen door de rode maar het probleem blijft hetzelfde. Wel zijn nu de rode GTW's te zien in de scenario editor![]()