Dit zit in mijn RW
Joukie, als dat je installatie map van Railworks is, dan heb je er wederom een puinhoop van gemaakt en heb je de afgelopen weken waarin je aan alle kanten geholpen werd met het juist installeren, niets geleerd.
Bedankt voor het snelle antwoord. Ik ben nog té newbee om precies te weten hoe het werkt met markers maar daar ga ik me over inlezen.Frison schreef: ↑02 mei 2022, 16:42Er is geen Quickdrive in de standaard installatie meegeleverd, dus ja het klopt dat je daar de route niet ziet staan.
Wat betreft de niet te kiezen stations, volgens mij, maar ik ben geen expert, heeft dat te maken met ontbrekende markers waar in het verleden al eens over gesproken is, maar daar weten de bouwers vast meer over.![]()
Je hebt het dan met 7zip opgelost, maar het RWP bestand had je eerst moeten verwijzen met Winrar door "openen met" .... te kiezen.gamerboy_nl schreef: ↑02 mei 2022, 16:05ik zie inderdaad staan open met winrar, maar die optie heb ik niet voor dat bestand.
Was nog een to do dingetje ja. BIj deze niet aangeboden bij het downloadteam.
Afgelopen week heb ik een QuickDrive scenario voor Noordoost Nederland gemaakt, deze ligt ter beoordeling bij het downloadteam van dit forum. Als zij hem goedkeuren komt deze spoedig beschikbaar in de Downloads sectie.dallascaprice schreef: ↑02 mei 2022, 16:38
Klopt het dat in Quickdrive er geen NONLV5 vermeld staat?
Dan zijn er nu twee dus. Die van Teun en jou Evert.Evert66 schreef: ↑02 mei 2022, 19:46
Afgelopen week heb ik een QuickDrive scenario voor Noordoost Nederland gemaakt, deze ligt ter beoordeling bij het downloadteam van dit forum. Als zij hem goedkeuren komt deze spoedig beschikbaar in de Downloads sectie.
Ik zie in de post hierboven dat een QD nu ook meegeleverd wordt met de route...
Dat ziet er echt niet goed uit. Kijk hieronder eens bij alle mappen waarvan ik de datum doorgestreept heb, die mappen horen hier sowieso niet te staan. Begin dus eens met deze daar weg te halen, en deze naar een tijdelijke map te verplaatsen. Open vervolgens deze mappen stuk voor stuk, en kijk of je hier een map Assets, of een map Content in aantreft. Zo ja, dan moet alles wat in die Assets map staat in de Assets map in je RW folder gezet worden, en alles wat in je Content map staat in de map Content in de RW folder.
ik heb de route werkend en hou ervan om over de lijn te gaan waar ik dagelijks overheen rij, helaas moet ik nog wachten met een scenario omdat ik de wink misMarklin schreef: ↑02 mei 2022, 17:27Je hebt het dan met 7zip opgelost, maar het RWP bestand had je eerst moeten verwijzen met Winrar door "openen met" .... te kiezen.gamerboy_nl schreef: ↑02 mei 2022, 16:05ik zie inderdaad staan open met winrar, maar die optie heb ik niet voor dat bestand.
Edit/
Een dikke week geleden schreef mkasthijs Dit maar dat is tot heden nog niet gelukt zeker en blijven vooral beginnelingen tobben met een defecte RWP.![]()
Hallo Sjouk,
QuickDrive? wat je van mij heb gekregen zijn deze 2 mappen. (zie knipsel)
Je hebt wat bovenstaand betreft geen last van mij Evert.
Waar staat dat, dat ik iemand aanraad om niet te helpen??????
Ja alleen de bovenste afbeelding is van toepassing en dat ziet er verder goed uit.
Nou Teun, die zijn echt wel belangrijk, want de losse bestanden die gedownload worden, staan daar gewoon op alphabetische volgorde tussen. Die gaan niet tussen de mappen staan.Marklin schreef: ↑03 mei 2022, 12:49Ja alleen de bovenste afbeelding is van toepassing en dat ziet er verder goed uit.
De rest van de afbeeldingen uit de Railworks map zijn dus overbodig, dit maakt het er ook niet duidelijker op en zou je kunnen verwijderen met gebruik van de "wijzig bericht" optie.