Hoewel de winter voorbij lijkt te zijn, toch nog wat winterse beelden uit Limburg.

Deze zit overigens in dit jaar ook standaard bij TS2022 (of Deluxe edit). zie ook dit topic waar deze nog meer mee komt.
Teun, er komt zeker een vervolg, in een nieuw topic meer hierover.Marklin schreef: ↑26 apr 2022, 11:38BertTrain, allereerst bedankt voor deze uiterst fraaie route.![]()
Al rijdend kwam ik op dit punt (zie knipsel) een kleine hobbel tegen en blijkt dat de 2 sporen bij het puntstuk t.o.v. elkaar een andere hoogte hebben met als gevolg wat het knipsel laat zien.
Misschien t.z.t. tijd, mochten er nog meer dingetjes naar voren komen, een update overwegen.![]()
Erik, dat ben ik wel van plan bij de volgende fase.simonewerro schreef: ↑26 apr 2022, 16:18Hoi Bert,
Ook van mij een heel hartelijk bedankje voor deze prachtige route door het prachtige landschap. Dit is genieten. Misschien is het een overweging om de armseinen van Coha te gaan gebruiken? Dat maakt het helemaal af.
Gr Erik
Nee Frits dat is, voor mij althans, een bekent euvel met dit type spoor.
David, je mist hier een stuk spoor en een stuk van de watergoot die naast het spoor loopt. Zowel de goot als het spoor zijn dezelfde objecten die voor en achter het missende deel gebruik worden. Je mist hier dus geen objecten. Ik heb over dit probleem nog niemand over gehoord.SplatmanNL schreef: ↑04 mei 2022, 10:33Wat een prachtige route is dit, veel dank!
Helaas loop ik in het scenario "Koninklijke Rit" met de Kameel tegen een probleempje aan.
Er ontbreekt namelijk een stuk spoor net voorbij de halte "Vruchtenhof".
Zie bijgevoegde screenshots. Is dit (alleen) een probleem op mijn pc of hebben meer mensen hier last van?
Alvast bedankt!
David Aulman
Heb je dit euvel ook als je op dat punt eens in de route editor kijk, dus buiten het "Koninklijke Rit" scenario om.SplatmanNL schreef: ↑04 mei 2022, 10:33Helaas loop ik in het scenario "Koninklijke Rit" met de Kameel tegen een probleempje aan.