We gaan het iig meteen herstellen zodat het niet vergeten word.

Het kan nog eenvoudiger, klik op de avatar van Frison -> Bezoek website
kijk dan weet ik waar ik opzoek naar ben. dan ga ik nog even verder zoeken naar dit soort en andere kleine foutjes
Is goed, bij Railsim.nl zijn er ook al wat gemeld ofwel dat we niet dezelfde meldingen krijgen.tobiasg169 schreef: ↑01 jun 2020, 15:07kijk dan weet ik waar ik opzoek naar ben. dan ga ik nog even verder zoeken naar dit soort en andere kleine foutjes![]()
![]()
Tsja, backup is een goeie zaak, maar dan wel met regelmaatMarklin schreef: ↑13 jun 2020, 19:55Krijg nou wat, een vreemd scenario bij Simsamen met de complete oude 't HvN route mee verpakt wat niet de bedoeling kan zijn.![]()
Mja erger nog, zat even niet op te letten dus mijn route overschreven wat resulteert dat alles wat na de laatste backup (ca. een week oud) opnieuw gedaan moet worden.
Ofwel ruim een week voor Jan met de korte achternaam bezig geweest.![]()
Ik zal er geen doekjes om winden, da's gewoon kut.Marklin schreef: ↑13 jun 2020, 19:55Krijg nou wat, een vreemd scenario bij Simsamen met de complete oude 't HvN route mee verpakt wat niet de bedoeling kan zijn.![]()
Mja erger nog, zat even niet op te letten dus mijn route overschreven wat resulteert dat alles wat na de laatste backup (ca. een week oud) opnieuw gedaan moet worden.
Ofwel ruim een week voor Jan met de korte achternaam bezig geweest.![]()