Royal Welshbrug Den Bosch spoorbrug 1
Dit is de enkelbaan spoorbrug, die nog gevolgd zal worden door de (als het wil lukken) bijbehorende fly-over.

Dat kan natuurlijk, maar er zijn verschillende maten, wat zal resulteren in extra objecten. Maar waarom los?
Zou het geen oplossing zijn om een loft te maken van deze brug? Dan krijg je hetzelfde als de ChrisTrains bruggen lofts: Bruggen met goede start en eindstukken en in te plaatsen op nagenoeg alle plaatsen. Zeker met bochten een uitkomst.Frison schreef: ↑04 jun 2020, 16:58Dit is het sluitstuk van deze bruggen en ik ben zeer benieuwd of dit wil passen op de bestaande pilaren. Misschien is er wat creativiteit van Yorn nodig w.b.t. schalen en/of andere aanpassingen, maar ik ben bang dat ik er niet veel meer van kan maken.![]()
De kwaliteit is misschien ook niet zo geweldig, maar dat heeft weer te maken met het beperken van het aantal poly's.
Wie de brug in een fictieve route wil gebruiken kan het spoor erop aanpassen
Hartstikke bedankt voor deze uitbreiding. Dit maakt de route al weer een stuk realistischer
Hmmm, denk niet dat Yorn14 daar zo over zal denken, maar misschien is het zo duidelijker?