OK, tot zover gereed, en ik wil het volgende voorstellen aan
@Yorn14 en
@Conner:
Conform de bijgaande afbeeldingen, is dit de brug, waar nog veel details aan ontbreken, maar ik zit aan een max. aantal poly's wat ik mezelf heb voorgenomen. Het is best een complex geheel zo met die roltrappen en trap met lift.
In principe zie je van de ontbrekende details weinig als je het niet weet, dat is een pluspunt.
Voor de trappen, liften, roltrappen op de perrons kan ik één los deel maken, wat je zelf moet plaatsen onder de brug, maar daar zit geen gat in naar boven, dus blijft nep. Voor de tussenliggende staanders doe ik precies hetzelfde, ik maak er één en die moet je dan ook zelf plaatsen waar ze horen.
Het voordeel daarvan is, dat er in totaal dan veel minder poly's worden gebruikt, want een eenmaal geladen object kan je net zo veel plaatsen als je wil, zonder extra belasting van het geheugen en het is een voordeel, dat ik geen rekening hoef te houden met de reeds geplaatste perrons waar alles op moet passen.
Voor de overkappingen op de perrons adviseer ik om bestaande loft kappen te gebruiken, dan blijft alles qua geheugen prima binnen de perken.
Ik lees wel wat de reactie hierop is, toch?