Goed nieuws!! De laatste versie is zojuist goedgekeurd en daarmee is de controle fase ten einde.

Vrijdag 3 maart is het zover, om 17:00 die dag komt de route uit

Aftellen dus maar....

Dat kan ik uitleggen. Dat hebben we om 3 redenen gedaan
Ik moet ook nog ff wachten totdat ik de storingen eruit heb ?
Zeker niet, sla de eerste paar woorden van mijn vorige post er maar op na.
Valt allemaal wel mee, als ik een update van mijn bovenleiding/objecten klaar heb staan die binnen de kortste keren online. Zowel hier als op SimTogether.
Het moet wel heel raar lopen wil hij niet vandaag of morgen af zijn, dus dat komt allemaal wel goed. En bedankt dat je mijn naam zo spelt! Eigenlijk beter. Ik zou hem bijna aanpassen...mkasthijs schreef: ↑27 feb 2023, 11:51Zeer fraai KerAap![]()
![]()
In dat geval moeten we de release bestanden aanpassen.
- Want dan moet de meegeleverde brug uit de asset lijst, want jij komt met een nieuwe versie.
- Moet op Zwolle de BVL aangepast worden naar die brug
- Moet in de handleiding jouw brug meegenomen worden als asset.
Kortom, dan wachten wij met de release tot jouw brug uit is
Mocht dat pas na vrijdag worden, wachten wij ook tot na vrijdag![]()
Absoluut! Maar ik meende te lezen dat hij alle controles doorstaan had...
Ik vroeg het ook niet uit gebrek aan geduld. Ik heb niet eens zoveel op met het hoge noorden.MichaelO schreef: ↑27 feb 2023, 12:11Dat het NONL team deze hulp accepteerd kiezen ze toch ZELF voor? Zij waarderen de hulp en kiezen er zelf voor om daardoor de release uit te stellen. Net als dat ze nu ZELF kiezen om de route nu pas vrijdag uit te brengen.
Het spijt me wel, maar de laatste tijd is de sfeer hier niet al te best. Het is hier al vrij stil en als er dan een keer weer wat geplaatst wordt, dan wordt er altijd meteen weer zo veel mogelijk azijn gepist door mensen die niks beters te doen hebben.
Daar heb je wel een punt, daar had ik nog niet aan gedacht. Zal er nog eens goed over nadenken, zeker gezien ik recent nog een bijna dood momentje heb gehad...MichaelO schreef: ↑27 feb 2023, 12:11Zelf hosten is leuk. maar zodra jij er besluit mee te kappen en je hosting niet onderhoudt zijn we die dingen wel kwijt. Het staat je natuurlijk vrij om het te doen, en daar hebben wij mee te leven, maar ik snap ook heel goed dat veel mensen er niet aan beginnen. Ik zie een DutchSims of SimTogether een stuk minder snel verdwijnen, aangezien daar meer dan 1 persoon achter zit.
Tsja MichaelO, een ieder gaat hier op zijn of haar manier mee om, maar als in dit geval het jou stoort om bijv. op een plaatje te reageren dat iets om een verbeter puntje vraagt o.i.d. zie ik het niet als azijn enz.
Daar houd ik je aan
Hebben jullie dan helemaal geen onderling contact en overleg?mkasthijs schreef: ↑27 feb 2023, 11:51Zeer fraai KerAap![]()
![]()
In dat geval moeten we de release bestanden aanpassen.
- Want dan moet de meegeleverde brug uit de asset lijst, want jij komt met een nieuwe versie.
- Moet op Zwolle de BVL aangepast worden naar die brug
- Moet in de handleiding jouw brug meegenomen worden als asset.
Kortom, dan wachten wij met de release tot jouw brug uit is
Mocht dat pas na vrijdag worden, wachten wij ook tot na vrijdag![]()
Ik geef toe, ik was de release van die brug idd even vergeten, mijn eigen fout. Was volledig gefocust op de release zelf #oepsFrison schreef: ↑27 feb 2023, 19:28
Hebben jullie dan helemaal geen onderling contact en overleg?![]()
Sorry, maar ik begrijp dat echt niet. Zal wel aan mij liggen.
Wacht in het vervolg met aankondigen van een release tot je zelf alles klaar en getest hebt en kom er dan mee naar buiten, dat scheelt een hoop ergernis en bijbehorende reacties, toch?![]()