Aw jammer, had nou zo graag Eemshaven-Maastricht gemaakt in 1 Scenario

Aw jammer, had nou zo graag Eemshaven-Maastricht gemaakt in 1 Scenario
Noo, tussen 6a en 6b is daar niks gebeurt, tussen 6.0 en 6.0a tevens ook nietAeolus schreef: ↑09 mar 2023, 22:50Ik mis ineens bij deze nieuwe versie de perrons op Groningen Europapark. Is daar iets gewijzigd met nieuwe assets uit een nieuw pakket? Ik heb toch echt het idee dat ik alles geinstalleerd heb staan, ik heb diverse pakketten ook geupdated, en tstools laat me ook niet zien wat ik mis.
Dat weet ik wel Teun
Klopt, die is meegeleverd bij de assets in onze route
dallascaprice schreef: ↑10 mar 2023, 12:22Ik heb de juiste procedures gevolgd, map deleten, nieuwe installeren, daarna ook alle pakketten geupdate (Sjef, Frison, Gert) maar ook ik ben de perrons op Europapark kwijt, maar ook het noordelijke perron op Hurdegaryp.
Zeker Teun, gelukkig zie jij nooit dingen over het hoofd he...
zou je dat in je eerste reactie op mijn vraag vermeld hebben, dan had ik gerichter kunnen zoeken. Mocht ik een gebruiker zijn die er om bekend staat weinig moeite zelf te willen doen (of een nieuweling zijn waarvan dat simpelweg nog niet bekend is, en overkomt als iemand die daar weinig zin in heeft) dan snap ik de rtfm-instelling, maar volgens mij heb ik die reputatie niet (en als het wel zo is, dan ben ik benieuwd waar die vandaan gekomen is).Dat weet ik wel Teun
RailWorks\Assets\GertMeering\GM NS Perrons
Met TS Tools kun je dat checken. In de route zelf kun je de lofts niet checken, de melkflesjes wel. Daar kun je zo zien wat je mist qua asset door er dubbel op te klikken.
Toch wel... ik dacht een check gedaan te hebben met TS Tools, en die leek aan te geven dat alles compleet was, maar ik zal nog eens extra in de documentatie van TS Tools duiken om te zien of ik die check dan wel goed uitvoer.
Jazeker, altijd. Daar gebruik ik het .bat-bestandje van Rob voor, en die wordt uitgevoerd elke keer dat er ook maar iets aan bestanden in de Railworks map bij komt, of het nu een installatie van een scenario is, of een update op assets.Zie in je plaatje een blueprints.pak bestand staan, ofwel deze bestanden verwijderen door ledig de cache uit te voeren doe je regelmatig en zeker na een copy/paste?
Zeker niet Teun, die van mij is groter.