Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe pc aangeschaft en sindsdien heb ik met sommige Christrains treinen een probleem met het regeneffect op de voorruit van sommige treinen.
Het probleem heb ik met de ICM/DD-AR/DDZ/VIRM/GTW/NS2200/\NS6400.
De MAT64/FLIRT/SGM/SLT/ICNG/SNG/WADLOPERS/TRAXX doen het allemaal WEL goed.
De regen valt op het raam en als de ruitenwisser naar rechts en weer terug gaat wordt het hele raam schoongeveegd in plaats van een baan waar de ruitenwisser alleen komt en dan wordt het raam weer gevuld met nieuwe druppels totdat de ruitenwisser weer terug gaat en is het hele raam weer helemaal schoon.
Normaal waar de ruitenwisser niet komt (dus in de hoeken van het raam) moet je blijvende druppels op het raam zien.
Wat heb ik tot nu zover gedaan.
-Eerst alle Christrains treinen verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Dit heeft niks geholpen.
-Steam alles laten valideren, hielp ook niks.
-Ik heb Chris hierover geinformeerd en voor hem is dit ook een raadsel.
-Ik heb toen heel train simulator verwijdert, harde schijf geformateerd en Steam opnieuw TS weer laten installeren.
Ik hoopte dat het probleem hiermee verholpen zou worden.
-Toen alleen alle ChrisTrains treinen weer opnieuw geinstalleerd. Dit heeft weer niks geholpen.
Volgens Chris zou het aan een instelling moeten liggen van TS of iets alleen ik zou niet weten welke.
Mijn hele railworks map opnieuw installeren was dus niet nodig geweest blijkbaar
Heeft iemand dit euvel ook eens gehad?