Tja, het is niet de eerste keer dat je "gestopt" bent

Ik begrijp niet helemaal wat je hier duidelijk probeert te maken. Tenzij het een uiting is om reacties uit te lokken.
Als jij zelf maar niet degene bent die na een poosje het hards treurt

.
Tja, het is niet de eerste keer dat je "gestopt" bent
Ik begrijp niet helemaal wat je hier duidelijk probeert te maken. Tenzij het een uiting is om reacties uit te lokken.
Geen speciale bijbedoeling, alleen maar om aan te geven dat de gebruikers nog steeds op gratis objecten van andere bouwers kunnen rekenen.
En nee, ik treur echt niet hoor, het bevalt me prima om niet steeds met RW bezig te zijn.
Dus kleine klusjes zullen er misschien nog wel komen of eventuele updates, maar inderdaad het uren bouwen aan een object?Mocht er ooit nog wat gaan gebeuren op het objecten vlak, dan zijn dat hoogstens kleine, en zeker geen vele uren kostende objecten.
Daar heb ik echt geen zin meer in.
Ik
Na een tijdje stilzwijgen, misschien staat je agenda intussen al vol tot eind 2023, en of het volgende onder een langdurig project valt weet ik niet, maar is dit nog wat mits interesse enz. natuurlijk?:
Nou, als het niet nodig is voor jouw route, dan zie ik er het nut niet van in om daar werk van te maken want van Zuid Nederland heb ik niet zo'n hoge pet op qua werkzaamheden.Marklin schreef: ↑14 mei 2023, 12:02......
Ps. het valt in principe net buiten mijn route al is het wel te plaatsen en dus zichtbaar vanaf station Utrecht Lunetten, maar voor de route 't Zuiden van Nederland kan er met volle teugen van de langste lichtgewichtbrug ter wereld genoten worden al weet ik niet of er in de toekomst nog een update verschijnt.![]()