Marc, er is een heel bekend spreekwoord dat gaat over een Pot, Ketel en Zwart zien.
Ik zal je maar niet herinneren aan je fulminerende teksten richting beheerder van Railsim.nl.
Dat er bepaalde dingen niet netjes gaan kan ik me voorstellen maar vaak roep je die zelf over je af door het off-line halen van reeds gepubliceerde objecten. Maar dat terzijde.
En dat ik commotie gemaakt heb? Geen idee waarmee. Ik schrijf soms dingen op die ik ook hardop denk.
Dat alles zoveel mogelijk zonder namen en of andere aanwijzingen te geven.
En ja, als mensen objecten aanvragen, die:
- reeds bestaan (te lui om even te zoeken)
- verzekeren dat het voor zijn of haar route echt nodig is en dan een tijdje later gewoon zonder iets te zeggen stoppen
- klagen dat ik weiger om (nog) iets voor ze te maken
- enz.
Dat ik dan reageer op zoiets lijkt mij geen commotie. Ja, we mogen tenslotte (ook niet via een PB) nergens om vragen, toch?
Ook het stoppen, minderen van objectenbouw is echt geen commotie maar een constatering van overwogen redenen.
Ook nu ik aangeef weer eens wat te proberen, geef ik duidelijk aan wat de grenzen zijn. Kleine objecten, aanpassen van bestaande objecten maar geen dagen verslindende dingen meer. Ik heb daar gewoon geen zin meer in maar probeer wel mijn vaardigheden bij te houden.
O ja, en ik zal nooit een reeds gepubliceerd object off-line halen en zo menig trouwe RW gebruiker in de problemen brengen.
En als niemand nog voor zijn mening, gedachte enz. uit mag komen en dat op mag schrijven, dan is de toekomst van vele Fora erg wankel.