Pasen brengt kortingen... tot 30%
Shop: rsslo.com

Actie loopt tot 16-04-2023 23:59 CEST
In de gratis route zitten toch al een stuk of 11 meegeleverde scenario's (carrière) en goed zijn, heb je die allemaal al uitgereden?
Jazeker, daar refereerde ik ook naar. Met name dat je een hele berg extra moet downloaden voor alle scenario's.Wadlopertje schreef: ↑27 mei 2023, 10:24In de handleiding staat dit:
http://www.beluxtrains.net/trainsim/en/ ... e2&t&d&c&p
Heb je daar al naar gekeken?
Rob Jansen schreef: ↑27 mei 2023, 10:30Frison, ik hoop niet dat je bedoeld de "TGV Voyages" als gratis versie? Dat is een volledig losstaande versie en hierin zal je geen extra scenario's zelf kunnen plaatsen, het is eigenlijk een 'mini' versie van Train Simulator met 1 route.
SKTrains weet niet van ophouden ca. een maand na de citaat, sinds gisteren weer een 50% korting sale.
Inderdaad, dit is wat je mag verwachten en is ook hoe het consumentenrecht in de basis in elkaar steekt binnen de EU.saurer580 schreef: ↑28 jun 2023, 15:08er een handleiding zou komen zoals bij de eerdere producten en je betaalt daar de volle prijs voor, dan mag ik toch verwachten dat de verkoper zijn belofte nakomt, conform in de beschrijving van te voren was vermeld.
Dus ik voel me dan ook geen "zeikerd" zoals door jou beschreven en eigenlijk is het zelfs zo dat je als koper iets met korting koopt , je er van uit mag gaan dat zelfs dan een product aan de beschrijving voldoet tenzij uitdrukkelijk bij de aanbieding vermeld is dat er geen of een gebrekkige handleidng is of andere gebreken zijn en daardoor het product met korting wordt verkocht.
Bijzondere redenatie, dus als jij een TV ergens zou kopen met 50% korting waarvan - ik noem naar iets - de luidsprekers niet werken dan zou jij het prima vinden als de winkel waar je hem gekocht had tegen jou zou zeggen: 'Je hebt toch 50% gehad dus garantie of een volledige werking hoef je niet te verwachten, succes ermee verder en stop eens met mauwen meneer' Gelukkig werkt consumentenrecht toch wel wat anders, en mag je ook tijdens een aanbieding een conform product verwachten volgens dezelfde rechten als dat het niet afgeprijsd zou zijn.