Rabobank Purmerend (tot nu toe 660 poly's voor dat complexe gebouw)

Hoeveel Poly's mag ik gebruiken?Marklin schreef: ↑27 jun 2023, 15:04Frits, je had het ooit eens over kunstwerken als object en weer eens wat anders was om te maken.![]()
Nu heb ik 2 kunstwerken gevonden bij station Duiven en wel een leeuw half liggend op een bankje, en en hert die op een ander bankje zit.
Is dit wat, alleen belangrijker is het uitvoerbaar om te maken want heb alleen een Google link met wat plaatjes maar verdere info ontbreekt?
Of is er ooit al zoiets gemaakt?, zo ja dan is mij dat geheel ontgaan en vervalt het natuurlijk.![]()
Ja Frits dat vermoeden had ik al met een overvloed aan poly's als het uitvoerbaar zou zijn, maar is het soms een optie om dit dan in "slechts 2D" uit te voeren?
Bedoel je dit hekje? (zie knipsel pijl?)
Nee dat is ook zo. Vanuit de cabine, met een Vmax van 80 kilometer per uur, zal dat niet moeten opvallen.Frison schreef: ↑30 jun 2023, 08:13Kijk, daar doen we het voor!
Het is wel niet helemaal volgens de werkelijkheid (bovenledingportaal staat op de beide stompen en de hekken, trapjes enz. zijn niet 100%) maar dat zie je alleen maar als je het weet. En ja, je bent toch gebonden aan een max. aantal Polys dus niet alles is te realiseren.
Top werk NSR_22!![]()
Inmiddels toch gevonden ...., maar die zijn vergeleken met de [WM] Duiven niet zo erg realistisch waar jij in de goede zin van het woord op hamert.