Er komt later vandaag een update voor de kazerne, want er ontbreken 3 daken achter de toren gevels.
Met dank aan TrainsXP voor het opmerken.
@Clip , leuke gedachte, maar ik worstel al lang met het feit dat het aantal door mij (en andere) gemaakte objecten te uitgebreid is. Van de kleine 1000 stuks wordt nog niet de helft gebruikt en niet alleen omdat ze niet bruikbaar zijn, maar omdat het te veel moeite kost om te zoeken of er wat bruikbaars tussen zit. Het valt ook niet mee, daar ben ik me van bewust en een duidelijk systeem heb ik ook niet voorhanden.
Mijn ervaring is dat een nieuw object indien van toepassing gebruikt zal worden maar de oudere objecten vaak niet.
Vandaar mijn voorkeur om iets te bouwen voor de routes die nog onder constructie zijn en vaak speciale objecten nodig hebben. Ook daar gaat het wel eens mis doordat iemand afhaakt, maar dat is het risico van het vak denk ik dan maar en ben de volgende keer wat voorzichtiger met de keuze voor een bouwer.
Kortom, een leuk idee van je maar ik begin er nog even niet aan.
[edit]
Ik wil nog wel even toevoegen, dat de bovenstaande zin "
Vandaar mijn voorkeur om iets te bouwen voor de routes die nog onder constructie zijn" voor mij nog steeds inhoud, dat er al wel een publicatie van die route moet zijn, maar dat spreekt voor zich denk ik. Wat dat betreft is er in mijn opstelling geen verandering gekomen.
[/edit]