Voor een act van een carnavalswagen ben ik op zoek naar een tool of generator die een eigen tekst uit kan laten spreken door de NS omroeper (of het er in ieder geval sterk op kan laten lijken). Kan iemand me hier verder helpen? Hoor het graag!

Wij bij OVO NL hebben iemand in ons team zitten die een voicechanger heeft gebruikt op de Tessa stem zodat de stem veranderd werd naar Karin van as.RailAway schreef: ↑12 jan 2024, 09:46Beste forum leden,
Voor een act van een carnavalswagen ben ik op zoek naar een tool of generator die een eigen tekst uit kan laten spreken door de NS omroeper (of het er in ieder geval sterk op kan laten lijken). Kan iemand me hier verder helpen? Hoor het graag!![]()
Als je het volgende doet dan heb je sws geen background sounds:MatGames38 schreef: ↑12 jan 2024, 15:27Jullie hebben idd gelijk dat je bij acapela geen account meer aan kunt maken. Het werkt dus enkel nog voor mensen die al een account hebben.
Wat eventueel wel een mogelijkheid is maar wel meer werk vereist is het opnemen van geluiden doormiddel van OBS van de sample die beschikbaar is op deze site, het door een van de vele background noice removers te gooien die beschikbaar zijn op het internet en dat te gebruiken als omroep. Dit is alleen wat meer werk en vereist wellicht wat oefening.
Mvg. Mat