Thanks voor de tip. Helaas krijg ik TS-tools niet werkend. Na de installatie krijg ik de melding dat er een bestand ontbreekt.
Ik heb de installer eerst uitgepakt uit de .zip zoals geadviseerd wordt maar helaas...
Thanks voor de tip. Helaas krijg ik TS-tools niet werkend. Na de installatie krijg ik de melding dat er een bestand ontbreekt.
[knip uit de handleiding]
Ja, dat heb ik gedaan. Helaas krijg ik nog steeds de foutmelding dat er een .ocx bestand ontbreekt.Frison schreef: ↑18 jan 2024, 11:39[knip uit de handleiding]
Unzip this file into a temporary folder e.g. C:\Temp and right-click on TS-Setup.exe and
select "Run as Administrator" from the pop-up menu. This will ensure that the various .ocx
files are correctly registered upon installation.
[/knip]
When you open TS-Tools go to Options > Register SuperPicture2.ocxVIRMm1 schreef: ↑18 jan 2024, 19:23Ja, dat heb ik gedaan. Helaas krijg ik nog steeds de foutmelding dat er een .ocx bestand ontbreekt.
Enfin, heb scenery density op max gezet, de bovenleidingen zijn allemaal gefixt en wonderbaarlijk kwamen de overkappingen van de genoemde stations ook ineens tevoorschijn.![]()
Thanks voor de hulp all.
Dat komt omdat helaas de batch file die mee wordt geïnstalleerd incompleet is, aangezien het een product is van iemand anders kunnen wij dit ook niet zomaar aanpassen.
Mijn bericht lezen zal ook wel tijd kosten want zoals ik al schreef heb ik precies dat gedaan, maar werkt dat niet.Sjef61 schreef: ↑19 jan 2024, 09:02Als men bij mijn uitleg helemaal naar beneden had gescrold dan staat daar precies hoe je het Bat bestand simpel kan aanpassen om dit probleem op te lossen……. Goed door lezen kost denk ik te veel tijd
https://simtogether.com/tutorials/artic ... -ts-tools/
Maar goed, zo kan dat ook…