Dank voor de feedback, nemen we mee!stijngeluk schreef: ↑12 mei 2024, 23:23Top mannen, heel erg bedankt allen! hard gewerkt en kijk met plezier uit naar veel rijden.
Om 2 dingetjes te hebben.
- Snelheidbordjes spoor 6,7,8,9 & 10 te Zwolle, uitrijden richting het oosten, staan bordjes 4, dit moeten bordjes 6 zijn. ATB doet dit wel goed.
- Bovenleiding spoor 1 te Almere Centrum, ik heb verder niet gekeken en dit hoort waarschijnlijk in de patch die gaat komen voor Almere, maar toch zeg ik het maar even. De bovenleiding zelf is goed, maar er loopt een kabel in een boog bij de bovenleiding, de boog valt vaak wat te laag uit waardoor deze een aantal keer onder de rijdraad terecht komt.
Niet met je eens, de QD word bepaald via welke markers deze word geleid. Als er geen markers liggen kan je die ook niet in de QD toevoegen en dan krijg je dat de snelste weg word gekozen. Op sporenplan zie ik tussen Gn en Gerp de markernamen AA, BA, CA en DA en verschillende spoornummers welke in de route ontbreken. Ik had al eerdere berichten gelezen over missende markers.
Dat weet je niet tenzij je in de scenario editor kijkt want hier krijg ik de fout ook.
mkasthijs schreef: ↑12 mei 2024, 16:12
- Omroepen nevenlijnen mee leveren
- ATB NG activatie bakens
- Lelystad opstel mist markers
- Delfzijl Haven mist markers
- Eemshaven mist markers
- Almere keer mist markers
- Assen bvl bij wissel incorrect
- Engelse wissel Groningen spoor 7/8
- Spook bovenleiding tussen: Almere Buiten <-> Almere Oostvaarders
- Omgeving Drontermeer tunnel
- Quick Drive Groningen