Als eerste wil ik mkasthijs en iedereen die zijn bijdrage aan de route heeft geleverd onwijs bedanken voor deze prachtige mooie uitbreiding van deze route
Ik heb een vraagje ?.
Ik heb alles geïnstalleerd zoals beschreven in de handleiding staat ( dus ook de Object Pack Sjef Nederland V5.0 ) en ook alle payware routes heb ik. Bij TS Tools heb ik de route gecontroleerd op missende assets, 1 asset geeft hij aan dat ik die mis, maar volgens mij mis ik die niet. Dit geeft hij aan dat ik mis, terwijl ik zoals in de handleiding beschreven staat '' Object Pack Sjef Nederland V5.0 '' heb geïnstalleerd en ik denk dat deze asset uit dit pakket komt:
...\Assets\Sjef\SjefAssets\Malmï¿Centralstation\Sjef_Station_Overkapping_Pilaar_Zwart.bin

( Zoals jullie zien staat er natuurlijk ook de MunichAugsburg bij, maar die mis ik niet omdat dat .AP files zijn )
Als ik in mijn assets folder kijk heb ik hem volgens mij wel en gaat het dus om deze asset:
...\Assets\Sjef\SjefAssets\Malmø_Centralstation\Sjef_Station_Overkapping_Pilaar_Zwart.bin
hebben jullie dit ook en heeft iemand een idee hoe dit kan oplossen. Ik ben zelf niet zo goed bekend met TS Tools om te weten wat ik moet doen om dit op te lossen. Ik heb TS Tools wel in het Nederlands staan, maar zoals je op de 1e foto ziet, staat niet alles in het Nederlands. Ik ben helemaal niet goed in Engels. Wil iemand mij helpen door aan te geven hoe ik het beste kan oplossen in TS Tools ?, dan hoor ik het graag. Alvast bedankt.
Met Vriendelijke groet,
Maarten.