Zag dat ik deze update nog niet had geplaatst, maar Object Pack3 is sinds deze week beschikbaar op zowel ChrisTrains als bij ons in de download sectie
Deze gebruikers waarderen Rob Jansen voor dit bericht (totaal 2):
Frison • Hans Weverling
Oprichter van DutchSims en Content Creator.
Livestreams op Twitch en video's op YouTube.
Check mijn website voor meer informatie wanneer de streams zijn.
Ziet er goed uit! Alleen een vraagje, waar staan ze in de lijst? Kan ze nergens vinden en wil ze graag gebruiken
(En dan heb ik het over de Woningen van Waddinxveen, niet degene in aanbouw )
Juist, vrijwel alles van Frison is in het zakje te vinden wat in je plaatje wit omrand is.
En daar is het in de lijst weergegeven als Woningen 1 Waddinxveen en Woningen 2 Waddinxveen
En mocht jij het installeren middels een copy/paste dan moet de cache altijd geledigd worden, doe je dit via Utilities.exe is dat normaliter niet nodig.
Nu beschikbaar op mijn Google Drive en later ook via ChrisTrains een UPDATE voor:
Woningen Waddinxveen
Tijdens controle bleken er enkele dak nokken niet goed geplaatst te zijn, dus de aannemer is ter verantwoording geroepen om het te herstellen.
Voor de gene die ze al geplaatst hebben, het advies om even te controleren of ze nog op de juiste plek staan. Als het goed is, niet veranderd, maar het blijft altijd mogelijk, vandaar.
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht (totaal 3):
Deze gebruikers waarderen Rob Jansen voor dit bericht (totaal 2):
Frison • Hans Weverling
Oprichter van DutchSims en Content Creator.
Livestreams op Twitch en video's op YouTube.
Check mijn website voor meer informatie wanneer de streams zijn.
Nu beschikbaar op mijn Google Drive en later ook via ChrisTrains:
Woningen Barneveld
Te vinden onder "het zakje" en dan als Woningen Barneveld Blok 1 / Woningen Barneveld Blok 2 (Dit voor diegene die niet weten waar e.e.a. te vinden is)
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht (totaal 8):
Even een vraagje. De "Voetgangersbrug Modulair" heeft een nogal slechte draw distance.
Net voor het inladen van de metalen schermen
Ingeladen metalen schermen
Metalen schermen detail
Dit gebeurd binnen zichtafstand van de speler. Is het misschien mogelijk deze iets eerder te laten laden zodat je de overgang niet ziet als de speler in de buurt is? Oh, en zoals je ziet past de vierkante trap niet op mijn perron. Zou er ook een variant met rechte trap kunnen komen met een lift tegenover de trap en niet ernaast?
De woningen van Barneveld en Waddinxveen hebben ook bij mij inmiddels een fictief plaatsje gevonden. Daar kunnen we er niet genoeg van hebben! More more more.
Groet,
Koplopermau
Bezoek ook mijn YouTube en Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland.