Achterhoek- en Twentelijnen
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 9 keren
Re: Achterhoek- en Twentelijnen
ik heb de preview gezien bij rob jansen en moet zeggen het ziet er echt mooi uit compilenten voor niels en daniel ze hebben echt weer mooi werk geleverd
-
- 2
- Gegeven waarderingen: 605 keren
- Ontvangen waarderingen: 210 keren
Dat is werkelijk fantastisch nieuws! Mijn handen jeuken!
Mijn scenariopagina: hier
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2005 keren
- Ontvangen waarderingen: 1928 keren
Zeer zeer fraai! 
Succes met de afronding!

Succes met de afronding!

Routebouwer: NoordOost Nederland V7.1
-
- 2
- Gegeven waarderingen: 196 keren
- Ontvangen waarderingen: 84 keren
Dit is by far de grootste release van het jaar met veel (scenery)updates en nieuwe trajecten. Top werk Niels & Daniel 

-
- 3
- Ontvangen waarderingen: 120 keren
Zeer fraaie update gaat dit worden het is dat die nog niet uit is anders had ik nu m'n Simulator opgestert en gereden op de update

-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2 keren
- Ontvangen waarderingen: 25 keren
Hoi Niels en Daniel,
Ik heb de herhaling van de stream van Rob Jansen met de Preview van het stukje Oldenzaal naar Zutphen als sluitstuk op jullie route met plezier beken.
Wat hebben jullie als route bouwers een enorm mooi stuk prestatie geleverd zeg. En dat geld natuurlijk ook voor Frison met de vele realistische objecten die hij voor jullie route heeft gemaakt. Petje af. Zover ik weet heef nog niemand dit nagedaan om in details de route helemaal realistisch zover het kan na te bouwen. Veel succes nog met de laatste loodjes.
Ik heb de herhaling van de stream van Rob Jansen met de Preview van het stukje Oldenzaal naar Zutphen als sluitstuk op jullie route met plezier beken.
Wat hebben jullie als route bouwers een enorm mooi stuk prestatie geleverd zeg. En dat geld natuurlijk ook voor Frison met de vele realistische objecten die hij voor jullie route heeft gemaakt. Petje af. Zover ik weet heef nog niemand dit nagedaan om in details de route helemaal realistisch zover het kan na te bouwen. Veel succes nog met de laatste loodjes.
- Deze gebruikers waarderen edwinaartse voor dit bericht:
- Kcalk_04
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 63 keren
- Ontvangen waarderingen: 118 keren
Wat een prachtstuk werk. Werkelijk. Ik voel weer een dienst Zutphen aankomen met veel blauwe engeltjes. Gewoon terug in de tijd. En ja je moet het tweede spoor in Markelo er maar bij denken. Ook de armseinen die als een van de laatste op Zutphen-Hengelo stonden. Maar een kniesoor die daar over valt. Er wordt lekker gedieseld. Nogmaals mijn complimenten heren.
Gr Erik
Gr Erik
-
- Oprichter
- 5
- Gegeven waarderingen: 205 keren
- Ontvangen waarderingen: 338 keren
Oldenzaal - Zutphen PREVIEW
De video van het scenario voor de preview is nu beschikbaar op mijn YouTube kanaal
Mocht je nog niet geabonneerd zijn? Dan zou ik dat waarderen als je op die knop drukt, bedankt.
De video van het scenario voor de preview is nu beschikbaar op mijn YouTube kanaal

Mocht je nog niet geabonneerd zijn? Dan zou ik dat waarderen als je op die knop drukt, bedankt.
- Deze gebruikers waarderen Rob Jansen voor dit bericht (totaal 9):
- Daniel • denisJura • rabby62 • DaanCrossway • Louke1968 • CalvinPigeon • JordiW. • mkasthijs • Leipzig_LP
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 16 keren
- Ontvangen waarderingen: 28 keren
Wauw wat een leuk nieuws! Zutphen - Hengelo is een mooie toevoeging! Ik vind dat altijd een tof traject. Ik kijk uit naar de release. 

-
- 5
- Gegeven waarderingen: 642 keren
- Ontvangen waarderingen: 1097 keren
Goedemiddag allemaal,
Vandaag is het eindelijk zover: 454 dagen nadat we officieel hebben aangekondigd dat de route van Daniël en mij samengevoegd zijn zal vanavond de route update dan eindelijk voor het grote publiek beschikbaar worden gesteld. Hiermee kan je onder andere doorrijden naar Bad Bentheim of Enschede, of de diesellijn tussen Zutphen en Hengelo verkennen. Om dit te vieren zal Rubku_NL vanavond op zijn stream (https://www.twitch.tv/rubku_nl) op de route spelen, starttijd is 19.30. Aansluitend zal de route dan online komen.
We hopen jullie vanavond met velen te zien
Daniël en Niels

Vandaag is het eindelijk zover: 454 dagen nadat we officieel hebben aangekondigd dat de route van Daniël en mij samengevoegd zijn zal vanavond de route update dan eindelijk voor het grote publiek beschikbaar worden gesteld. Hiermee kan je onder andere doorrijden naar Bad Bentheim of Enschede, of de diesellijn tussen Zutphen en Hengelo verkennen. Om dit te vieren zal Rubku_NL vanavond op zijn stream (https://www.twitch.tv/rubku_nl) op de route spelen, starttijd is 19.30. Aansluitend zal de route dan online komen.
We hopen jullie vanavond met velen te zien

Daniël en Niels

- Deze gebruikers waarderen NielsB_ voor dit bericht (totaal 25):
- Daniel • Rubku_NL • Christian983 • ericdej • Dsander • Frison • AlwaysRM_ • CalvinPigeon • ja2806 • sandertje en 15 andere gebruikers
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 1485 keren
- Ontvangen waarderingen: 8786 keren
Is er al een tijdstip bekend, dan kan ik misschien ook nog even kijken of ik in de gelegenheid ben. 

-
- 5
- Gegeven waarderingen: 642 keren
- Ontvangen waarderingen: 1097 keren
De stream zal om 19.30 uur starten. Ik heb het oorspronkelijke bericht aangepast om dit te melden, was ik vergeten 

- Deze gebruikers waarderen NielsB_ voor dit bericht (totaal 3):
- Frison • Rubku_NL • AndyVerwijst
-
- 4
- Gegeven waarderingen: 87 keren
- Ontvangen waarderingen: 47 keren
Heel mooi werk Daniël en Niels! Wat een timing! Als ik van vakantie terug ben kan ik gelijk de route downloaden!
Geniet altijd van het leven en van de ritten die je maakt.
Always enjoy life and enjoy the services you drive.
Always enjoy life and enjoy the services you drive.
-
- 5
Zeer zeer zeer fraai! 
Voor Daniël een grote mijlpaal, want volgens mij is hij sinds 2010 (oid) bezig met Hengelo - Enschede.

Voor Daniël een grote mijlpaal, want volgens mij is hij sinds 2010 (oid) bezig met Hengelo - Enschede.
-
- Moderator
- 5
- Gegeven waarderingen: 1101 keren
- Ontvangen waarderingen: 1197 keren
Zo erg is het gelukkig niet... 2017 ben ik met deze route begonnen.
- Deze gebruikers waarderen Daniel voor dit bericht (totaal 2):
- TheLaRiche • joeybongers1997

-
- 5
Ow 2017, zat ik wel ruim naast.
Maar alsnog een mooie mijlpaal om na 7 jaar bouwen je route gereleased zien te worden!
Maar alsnog een mooie mijlpaal om na 7 jaar bouwen je route gereleased zien te worden!

-
- 2
- Gegeven waarderingen: 196 keren
- Ontvangen waarderingen: 84 keren
Begin nu zeer benieuwd en 'excited' te worden na het vele werk (duizenden uren over meer dan 5 jaren) wat erin is gestopt
Zodra hij online staat ga ik hem z.s.m. downloaden en uitproberen

Zodra hij online staat ga ik hem z.s.m. downloaden en uitproberen

-
- 5
- Gegeven waarderingen: 19 keren
- Ontvangen waarderingen: 1077 keren
Om iedereen te laten weten dat de mid-life update voor de GTW in principe klaar is - ik wacht alleen nog op een laatste vertaling van het handboek en dan kan ik het uitbrengen. Het past heel goed bij deze route, uiteraard. Ik probeerde de release te coördineren met de nieuwe versie van de route, maar "Zwitserse complicaties" zaten ook in de weg. 

- Deze gebruikers waarderen ChrisTrains voor dit bericht (totaal 8):
- MB1987 • Daniel • A. Gartlin9 • mkasthijs • Frison • Floortje59 • MichaelO • sandertje
Ik ben hier om je geld te kosten. www.christrains.com 

-
- Moderator
- 5
- Gegeven waarderingen: 1101 keren
- Ontvangen waarderingen: 1197 keren
Bij deze kan ik jullie mededelen dat na heel veel tijd, energie en soms wat frustratie de Route Achterhoek- en Twentelijnen V5 te downloaden is!
Namens Niels en mijzelf wil ik jullie allemaal heel veel plezier wensen met het spelen en bouwen op de route. We lezen heel graag wat jullie er allemaal van vinden
viewtopic.php?t=422

Namens Niels en mijzelf wil ik jullie allemaal heel veel plezier wensen met het spelen en bouwen op de route. We lezen heel graag wat jullie er allemaal van vinden

viewtopic.php?t=422

- Deze gebruikers waarderen Daniel voor dit bericht (totaal 21):
- Jepparama • Rubku_NL • Clipmeneernl • Roy • danielxdaniel • Dsander • Rob Jansen • mkasthijs • MichaelO • NielsB_ en 11 andere gebruikers

-
- 5
Zeer fraai dat na 7 jaar bouwen deze route er is 
Zeer mooi gemaakt!

Zeer mooi gemaakt!

-
- 5
- Ontvangen waarderingen: 9 keren
zo als ik net in de stream van rubku ook al zei jullie hebben weer mooi werk geleverd niels en daniel en iedereen die er nog meer bij betrokken was
- Deze gebruikers waarderen gerben34 voor dit bericht (totaal 2):
- Daniel • NielsB_
-
- 2
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 0
Heb de stream bekeken, ziet er werkelijk prachtig uit. Alleen heb ik na het installeren van de route geen sporen zichtbaar. En in de handleiding staat niet specifiek uit welke payware die komt. Zou iemand mij dat kunnen vertellen?