Frison schreef: ↑07 sep 2024, 10:40
2) Is het nou zo moeilijk om er een batchfile bij te leveren die de te kopieren bestanden voor je uit kan voeren (voorkomt weer vele vragen)
3) Misschien is het ook handig om in de readme aan te geven onder welke naam deze repaints te vinden zijn, want de lijst(en) word(en) alleen maar langer
- 2. Dat er geen batchbestand wordt meegeleverd is een keuze van de maker en bovendien staat alles wat je moet doen in de handleiding vermeld.
- 3. Nogmaals, dit is de keuze van de maker en niet de onze en vormt geen reden voor afkeur, al heb ik wel in overleg met de maker de preloads aangepast zodat deze mooi in lijn is met de rest staat.
Overigens is het handmatig kopiëren van de .geo vrij normaal en gebruikelijk, hoewel het hier op DS niet bijster vaak voorkomt, deels omdat we meer aandacht besteden aan de werking en opbouw.
In het geval van deze repaint is 75% van alle bestanden die er oorspronkelijk waren inbegrepen verwijderd en is hier mee een derde kleiner geworden, met andere woorden alles wat niet van belang was is eruit gehaald.
hanstreintje schreef: ↑07 sep 2024, 10:54
Ik heb net de repaint geïnstalleerd maar ik mis de repaint voor de middenbak. In de handleiding staan ook maar twee geopix bestanden terwijl dat er volgens mij drie zouden moeten zijn.
Er zijn ook maar 2 Geo nodig, 1 voor het middelste rijtuig van Keolis en 1 voor beide koprijtuigen van Arriva.
Marklin schreef: ↑07 sep 2024, 12:09
Ben eens aan de gang geweest volgens de handleidig maar ik krijg dit te zien als er een treinstel uit de preload word gekozen en past het midden rijtuig er niet echt bij lijkt mij:
Ik kan al zien wat hier fout gaat en het is iets dat ik niet heb getest en eigenlijk had moeten testen.
Blijkbaar is de lage textuur (xxx_nmc.TgPcDx) niet aangepast, dus krijg je in plaats daarvan de Keolis-versie.
Ik zal dit opnemen met de maker
Bovendien heb je dus je TS niet ingesteld op maximale Scenery Quality, waardoor je dus de low texture gebruikt i.p.v. de normale.
[Edit]
Inmiddels opgepakt door de maker en wordt er aan gewerkt.