Want een kleine 9 GB aan bestanden die weg kunnen zijn onverwijderbaar en kan hiermee dus brokken veroorzaken.

Lees Bron

En het is niet alsof ik principieel tegen updaten ben (wat misschien soms wel zo lijkt, gezien ik TS ook niet meer update), maar het moeten natuurlijk wel UPdates blijven. Een volgende versie die beduidend minder is dan de vorige slaat gewoon nergens op. Met linux ben ik bijvoorbeeld gewoon helemaal bij (wat nog flink wat uren kostte ook gezien hoe mijn PC met UEFI omgaat), en lees ik meestal de changelog niet eens vóór ik update. Daar kan je (over het algemeen) vertrouwen op de kunde van de programmeurs ipv de knudde.
  En het is niet alsof ik principieel tegen updaten ben (wat misschien soms wel zo lijkt, gezien ik TS ook niet meer update), maar het moeten natuurlijk wel UPdates blijven. Een volgende versie die beduidend minder is dan de vorige slaat gewoon nergens op. Met linux ben ik bijvoorbeeld gewoon helemaal bij (wat nog flink wat uren kostte ook gezien hoe mijn PC met UEFI omgaat), en lees ik meestal de changelog niet eens vóór ik update. Daar kan je (over het algemeen) vertrouwen op de kunde van de programmeurs ipv de knudde. Zo belangrijk was die nou...
  Zo belangrijk was die nou... 
														En wat dacht je dan van Windows XP, (Trainsxp bij simsamen) of hoort die er niet tussen te staan?Dwarsligger schreef: ↑16 okt 2024, 06:57Edit: Was Win 8 helemaal vergeten.Zo belangrijk was die nou...

Ja, voor die versie was nog MS-DOS 2.0, 256 kB RAM en 2 double-sided floppydisks of een harde schijf benodigd.

Je blijft Windows 12 noemen, maar is die al officieel door Microsoft bevestigd, dan? Ik kan zelf geen nieuws uit officiële bron vinden.
Microsoft wil van dergelijke programma's af en de meeste programma's die je in staat stellen de interface naar jouw voorkeuren in te stellen zijn sinds 24H2 zelfs geblacklist. Wil je een up to date Windows, zal je toch echt de scepter in moeten leveren.