Vraag over route checks met tstools

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Rein
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Vraag over route checks met tstools

Bericht door Rein »

Dag allemaal. Ik ben nieuw op het forum hier. Allereerst de complimenten voor iedereen die zich zo inzet voor het naar TSC brengen van nederlandse routes. Dat geldt voor de routebouwers, de makers van assets en loco's en rollend materieel en al die anderen die zich hiervoor inzetten. Geweldig dat jullie dit doen.

Ik heb een vraag. Ik heb 't Olielijntje gedownload en nauwgezet alle payware en freeware geinstalleerd volgens de instructies. Ik denk dat ik alle componenten wel heb en op de goede wijze geinstalleerd. Toch even een vraag. Ik heb met TStoools de route gecheckt. De lijst met missing assets is lang maar die zitten allemaal in de volgende paden ...\dtg\academy, ...\dtg\lubeckkiel, ...\kuju, ...\rsc\hamburghannover, ...\rsc\munichaugsburg
Al die assets zitten in .ap files en worden dan dus als missing getoond. Klopt toch? Genoemde routes hierboven heb ik allemaal.

Kan ik er dan vanuit gaan dat alles aanwezig is? Alvast bedankt.

Marklin
5
Gegeven waarderingen: 2303 keren
Ontvangen waarderingen: 2731 keren

Re: Vraag over route checks met tstools

Bericht door Marklin »

Rein schreef:
25 okt 2024, 12:42
Ik heb met TStoools de route gecheckt. De lijst met missing assets is lang maar die zitten allemaal in de volgende paden ...\dtg\academy, ...\dtg\lubeckkiel, ...\kuju, ...\rsc\hamburghannover, ...\rsc\munichaugsburg
Al die assets zitten in .ap files en worden dan dus als missing getoond. Klopt toch? Genoemde routes hierboven heb ik allemaal.

Kan ik er dan vanuit gaan dat alles aanwezig is?
Ja dat klopt, .ap files geven bij TS Tools missend.
En als je daadwerkelijk alles hebt zoals je aangeeft ga er dan maar vanuit dat niets missend is. :hugging:

Edit/
Zie en lees anders deze Download eens als je enige kennis van zaken heb, dan krijg je "rode pilaren" te zien bij missende objecten waar anders kleine melkflesjes te zien zijn maar vrij moeilijk te ontdekken. :wink:
Afbeelding

Prettige reis!

Rein
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Vraag over route checks met tstools

Bericht door Rein »

Bedankt voor je snelle reactie.

Terug naar “Vragen”