Koplopermau schreef: ↑05 aug 2020, 00:25
Ik denk dat er dan een tikfoutje in is geslopen en dat het 100m is geworden, zie ook onderstaande video.
Nee, ik wil niet eigenwijs doen, maar er is geen sprake van een tikfoutje.
Wat is er wel aan de hand? De vlakken die jij ziet verspringen, zijn voor het grootste gedeelte transparant. Daar heeft RW het wat moeilijk mee en dat gebeurd dus ook in andere situaties en met andere objecten. Het kan zelfs bij gebruik van een ander weertype weer heel anders zijn. Alleen valt het jou nu op.
Nogmaals, alle gebruikte onderdelen staan op 1000 meter en de heel korte afstand die jij laat zien, en dat begrijp ik goed, is alleen het verschil van wat voor soort texture er gebruikt wordt.
Op deze link:
https://drive.google.com/file/d/1tRBN8f ... sp=sharing
staat een licht grijze texture zonder transparant en probeer die eens in de plaats te zetten van het originele bestand, nadat je deze uiteraard even een andere tijdelijke naam hebt gegeven.
Kijk dan nog eens wat er in jouw situatie gaat gebeuren. Bij mij blijft het hele object nu zonder flikkering of knipperen gewoon in beeld. En voordat ik de hele handel op zijn kop ga gooien, wil ik wel graag weten of dat bij jou ook zo is.
De nieuwe onderdelen met enkele trap wordt aan gewerkt.